Ir o contido principal

Proxectos

Destacado do mes

Logo SmartFarmRani
Grupo operativo SMARTFARMANI: gandería de precisión para aumentar a sustentabilidade e a resistencia das explotacións extensivas con vacas nutrices de raza autóctona
Avaliación inicial das estratexias sanitarias, reprodutivas e nutricionais das explotacións RANI e estudo técnico e económico do estado actual da raza. Dixitalización efectiva e automática dos...
logo e-localhub
Grupo Operativo E-Local HUB: Innovacións tecnolóxicas dixitais centradas na experiencia do cliente para mellorar a competitividade comercial da gandería extensiva tradicional e promover os circuítos curtos de distribución.
Co éxito do proxecto, lanzarase unha aplicación de comercio electrónico para produtos co logotipo 100 % raza autóctona, un sistema de información ao consumidor baseado en visión por computador e un...
Selección y clasificación de lana para la mejora de la competitividad de pequeñas explotaciones ganaderas de ovino
Grupo Operativo SEBASTIANA: Selección e clasificación da la para mellorar a competitividade das pequenas explotacións ovinas
Na actualidade, a la está considerada un subproduto e os gandeiros apenas reciben compensación por ela (0,00 a 0,40 €/animal), o que supón un custo adicional para os gandeiros polas tarefas de esquila...
Creación de una nueva cadena de valor en la producción de champiñones mediante la economía circular
Grupo Operativo CHAMPLAST: Creación dunha nova cadea de valor na produción de cogomelos a través da economía circular
Proxecto de innovación liderado por ASOCHAMP, no que tamén forman parte AIMPLAS; INGELIA e SAV, O obxectivo principal é a redución dos residuos xerados pola industria dos cogomelos (sustrato esgotado...
Logo GO StrawMat

Grupo Operativo STRAWMAT: Uso industrial de residuos de palla de arroz para obter materiais ignífugos con propiedades de illamento térmico.

Horticultura al aire libre y cultivos leñosos (incl. viticultura, olivos, frutales, ornamentales), Dinamizar zonas rurales, Garantizar un ingreso viable, Aumento de la competitividad, Reequilibrar el poder en la cadena alimentaria, Acciones de Cambio Climático, Cuidado del medio ambiente, Preservación de paisajes y biodiversidad, Apoyar al relevo generacional, Recuperación de la superficie agrícola, bajo características paisajísticas de alta diversidad, Lograr la neutralidad climática, Cereal, oleaginosas y proteaginosas, Medio ambiente, incendios, Gestión de subproductos, Arroz, Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Sostenibilidad, GO STRAWMAT

Proxecto Erasmus+: Xuventude polos nosos produtos rurais

Agricultura, silvicultura y pesca, Desarrollo comunitario, Aprendizaje empresarial - educación empresarial, Canales cortos o alternativos de comercialización, Diversificación agraria (agroturismo, etc), Digitalización e innovación, Jóvenes y nuevos agricultores, Formación, demostración y asesoramiento

Proxecto Erasmus+: Formación e mellora das competencias agroforestais en Europa 2019

Economía, gestión financiera y fiscal, Canales cortos o alternativos de comercializaciónAbandono escolar prematuro / lucha contra el fracaso educativo, Acceso para los desfavorecidos, Agricultura, silvicultura y pesca, Formación, demostración y asesoramiento

Proxecto Erasmus+: AGRIDIRECT: Novas alternativas para o sector agrícola: estudo de experiencias en multifuncionalidade, cadeas de subministración curtas e venda directa na Toscana

Agricultura, silvicultura y pesca, Empresa, industria, pymes y emprendimiento, Desarrollo rural y urbanización, Investigación, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Canales cortos o alternativos de comercialización
Ecosistema de herramientas para el fortalecimiento y consolidación de Food Hubs Sostenibles (FHS) mediante Innovaciónes multiacción para el canal

Grupo Operativo GIASAT: Ecosistema de ferramentas para o fortalecemento e consolidación de Sustainable Food Hubs (FHS) a través de innovacións multiacción para a canle

horticolas, Digitalización e innovación, Canales cortos o alternativos de comercialización, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Gestión de explotaciones
Logo GO RASP

Grupo Operativo RSAP: Rede social de alimentación local

industrias agroalimentarias, Canales Cortos O Alternativos Comercialización, Bioeconomía/Economía Circular/Proximidad, Mejoras En La Gestión Logística-Proximidad O Km0 Y Exportaciones, Grupo operativo, Producto Local, Comercialización Y Comunicación Población, Canales cortos o alternativos de comercialización, Gestión de explotaciones, RegadÍo, Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos
Logo GO Exportgen

Grupo Operativo EXPORTGEN: Creación dunha estrutura de comercialización e exportación de material xenético

Ganadería, Mejora genética, Mejora Genética / Conservación De Razas Autóctonas, Grupo operativo, Genética, Razas Autóctonas, Exportación/Internacionalización, Agricultura ecológica y agroecología, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización
Logo GO Looking4pro

Grupo de traballo LOOKING4PRO: Busca de proteínas alternativas para mellorar a sustentabilidade dos produtos alimenticios

Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Fabricación de otros productos alimenticios, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Higiene, nutrición y seguridad alimentaria, Competitividad y nuevos modelos de negocio
Logo GO-spg

Grupo Operativo SPG: Calidade e garantía dos alimentos nas canles de comercialización a curto prazo en Andalucía: deseño dun sistema de trazabilidade adaptado ás súas necesidades específicas

Cadena de suministro, comercialización y consumo, Sistema de producción agrícola, Competitividad y diversificación agropecuaria / forestal, Canales cortos o alternativos de comercialización, Gestión de explotaciones, Competitividad y nuevos modelos de negocio
Logo GO authenoleo

Grupo Operativo AUTHENOLEO: estratexias de dixitalización NIRS para a autenticación do aceite de oliva e as propiedades nutricionais

Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Sistema de producción agrícola, Gestión de residuos, subproductos y desechos, Olivar, leñosos, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Gestión de explotaciones, Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos, Digitalización e innovación, maquinarias
Logo GO Fenoliva

Grupo Operativo FENOLIVA: Evolución durante a campaña da composición fisicoquímica e sensorial dos aceites de oliva producidos nas DOP

Producción de plantas y horticultura, Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Sistema de producción agrícola, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Olivar, leñosos, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización
Logo GO Mountolive I

Grupo Operativo MOUNTOLIVE I: Diferenciación e Valoración do Aceite de Oliva de Montaña

Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Sistema de producción agrícola, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Paisaje/ gestión de tierras, Competitividad y diversificación agropecuaria / forestal, Prácticas agropecuarias, Olivar, leñosos, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización, Biodiversidad, naturaleza, paisaje y gestión de tierras, Competitividad y nuevos modelos de negocio
Logo GO e-Banco

Grupo Operativo: E-banco de patróns sensoriais de aceite de oliva virxe para o sector produtivo

Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Sistema de producción agrícola, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Olivar, leñosos, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización, Digitalización e innovación, Competitividad y nuevos modelos de negocio
Logo GO Plahud

Grupo Operativo PLAHUD: Plataforma de autenticación de aceite de oliva mediante pegadas dixitais

Cadena de suministro, comercialización y consumo, Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Olivar, leñosos, Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación
Logo GO Predic I

Grupo Operativo PREDIC I

Sistema de producción agrícola, Paisaje / gestión de tierras, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Gestión de explotaciones, Biodiversidad, naturaleza, paisaje y gestión de tierras, Canales cortos o alternativos de comercialización, Agricultura basada en datos, Olivar
Logo GO eTIC4Food

Grupo Operativo ETIC4FOOD: Ferramentas TIC para a etiquetaxe intelixente da produción sostible de froitas e hortalizas

Cadena de suministro, comercialización y consumo, Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Diversificación agraria (agroturismo, etc), horticolas, Frutales (pepita y hueso), Digitalización e innovación
Logo GO innofino

Grupo Operativo INNOFINO: Implantación de prácticas innovadoras para reducir o contido alcohólico dos viños finos andaluces, preservando a calidade do viño.

Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Viñedo, Fabricación de bebidas, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización
Logo GO Certicaza

Grupo Operativo CERTICAZA: Implantación de procesos de certificación forestal para a posta en valor da carne de caza en Andalucía

forestal, Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Cadena de suministro, comercialización y consumo, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización, Diversificación agraria (agroturismo, etc), industria cárnica, Retos rurales, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor
Logo GO Aristeo

Grupo Operativo Aristeo, Queixos Andaluces 4.0

Calidad alimentaria / procesado y nutrición, Cadena de suministro, comercialización y consumo, productos lácteos, Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Digitalización e innovación
Logo GO RAZAS CADIZ CHEESES

CARREIRAS DE QUEIXOS DE CADIZ Grupo Operativo: Diferenciación e caracterización de queixos da Serra de Cádiz elaborados con leite de ovella Merino Grazalema e cabra Payoya mediante a determinación e illamento de cepas autóctonas de fermentación.

Fermentos, Autóctonos, queso, Payoya, Merino Grazalema, Ovino y caprino, productos lácteos, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización, Digitalización e innovación