Ecosistema de ferramentas para o fortalecemento e consolidación de Sustainable Food Hubs (FHS) mediante innovacións multiacción para a canle
- Tipo Grupo operativo
- Estado En proceso
- Execución 2022 -2025
- Orzamento asignado 395.340,37 €
- Ámbito Supraautonómico
- Comunidade Autónoma Andalucía; Aragón; Canarias; Castilla y León; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Navarra, Comunidad Foral de
- Fonte principal de financiamento PEPAC 2014-2020
- Páxina web do proxecto https://giasat.org/proyectos-giasat/
Os Sustainable Food Hubs (FHS) son grupos de pequenas empresas agroalimentarias que se unen para optimizar, mediante a cooperación, a eficiencia das súas canles comerciais e de distribución.
Conseguen así facer viable o obxectivo destas empresas: venda directa ou venda en canle curto. Este proxecto traballará na mellora, a través de innovacións comerciais e loxísticas cun enfoque de Sistema Alimentario Territorializado (SAT), a capacidade de 8 FHS de 7 CCAA, sistematizaranse estas melloras xunto con outras aprendizaxes baseadas na práctica que veñen chegando dende 2019. acumulando en GIASAT, o resultado final da sistematización será un ecosistema dixitalizado de ferramentas de promoción da FHS, difundido e transferido ao subsector sanitario. agricultura e gandería familiar, como subsector con potencial para avanzar cara aos modelos de comercialización que propón o SAT, o SAT responde aos principais retos do noso sistema alimentario e demográfico e a FHS é a ferramenta para facelos posibles, proba diso é. que Agrupándose en FHS, a pequena produción agroalimentaria pode satisfacer 5 dos 6 beneficios para os agricultores do Pacto Verde da UE.
- Potenciar 9 FHS e 308 empresas do sector primario mediante a implantación de fórmulas innovadoras de marketing en canles curtas e vendas directas e networking.
- Sistematizar, recompilar, difundir e transferir innovacións en FHS que acheguen ás pequenas e medianas explotacións a 5 dos 6 “beneficios para os agricultores” propostos no Pacto Verde Europeo.
- Optimizar procesos loxísticos, implantación de protocolos de apoio á compra sostible dirixidos ás empresas de restauración colectiva, aumentar a dixitalización dos FHS participantes mediante o desenvolvemento de melloras na infraestrutura dixital de GISAT, deseñar mecanismos innovadores de venda directa ao consumidor final en centros educativos, centros de traballo ou fogares e mellorar. novas capacidades para o desenvolvemento de canles por xunto de produtos ecolóxicos.
- Desenvolver e implementar un ecosistema dixitalizado de ferramentas para promover, acelerar e mellorar os hubs alimentarios e difundir o conxunto de ferramentas entre estas e as pequenas e medianas explotacións e industrias familiares.
- Centro de Estudios Rurales y de Agricultura Internacional (CERAI)
- Fundación Entretantos
- iniciativas sociambientales G.S.Coop Mad
- Plant on Demand
- Madrid Km0 Centro Logístico Sociedad Cooperativa
- Asociación productores
- elaboradores y tiendas ecológicas Valladolid
- Unidad alimentaria de Valladolid S.A (Mercaolid)
- Mercados centrales de abastecimiento de Valencia S.A (Mercavalencia)
- Asociación Ekoalde Elkartea
- Instituto Canario de Calidad Agroalimentaria
- Saltamontes Bio S.A.T
- Valle y Vega S.C.A
- Centro de Estudios Rurales y de Agricultura Internacional (CERAI)
- Fundación Entretantos
- iniciativas sociambientales G.S.Coop Mad
- Plant on Demand
- Madrid Km0 Centro Logístico Sociedad Cooperativa
- Asociación productores
- elaboradores y tiendas ecológicas Valladolid
- Asociación Vida Sana
- Universidad de Córdoba (UCO)