Ir o contido principal
GO Elocal HUB

GO Elocal HUB: Innovacións tecnolóxicas dixitais centradas na experiencia do cliente para mellorar a competitividade comercial da gandería extensiva tradicional e promover circuítos curtos de distribución

  • Tipo Grupo operativo
  • Estado En proceso
  • Execución 2024 -2027
  • Ámbito Supraautonómico
  • Comunidade Autónoma Castilla y León; Extremadura; Madrid, Comunidad de
  • Fonte principal de financiamento PEPAC 2023-2027
Abstract
Deseño e implantación dunha canle curta de venda en liña en forma de mercado aberto e de acceso libre, onde os consumidores de HORECA e B2B poidan relacionarse directamente con operadores de razas 100% autóctonas a través de “tendas virtuais”, unha plataforma de comercio electrónico dixital que xestiona a experiencia do cliente do mercado e, a través dun protocolo omnicanal baseado en códigos QR, introduce a canle tradicional no mundo online, para mostrar ao cliente o gando de orixe e unha interpretación intelixente dalgúns atributos relevantes para o proceso de compra e a formación das preferencias dos consumidores (indicadores de benestar animal, extensiificación, etc.). Ademais, dotar á plataforma dunha ferramenta de xestión da relación con clientes (CRM), automatizar o marketing (social-commerce, banners, etc.) nas tres fases -prevenda, venda, posvenda-, ferramenta omnicanal baseada en benchmarking competitivo. e cambios nas preferencias de compra, e indicadores (KPI) que permiten avaliar cuantitativa e cualitativamente a actividade do modelo, para controlar e xestionar o negocio.
Descrición

Coa consecución do proxecto, porase en funcionamento unha aplicación de comercio electrónico para produtos co logotipo de raza 100% autóctona, un sistema de información ao consumidor baseado na visión artificial e un sistema de control e xestión centrado na experiencia do cliente omnicanal Códigos QR.

Descrición contextual

A dixitalización ofrece oportunidades para abordar algúns destes retos comerciais de canles curtas e de comercio electrónico e mellorar a eficiencia e a sustentabilidade da gandería extensiva en España mellorando a xestión dos recursos, a sanidade animal, a eficiencia e a rendibilidade.

Obxectivos

Desenvolver unha plataforma dixital de comercio electrónico que xestione a experiencia do cliente nunha canle curta de venda en liña en forma de marketplace, baseada en algoritmos de intelixencia e visión artificial (IA). A dixitalización ofrece oportunidades para abordar algúns destes retos e mellorar a eficiencia e a sustentabilidade da gandería extensiva en España mellorando a xestión dos recursos, a sanidade animal, a eficiencia e a rendibilidade.

Resultados
  1. As saídas do proxecto teñen como potenciais usuarios o conxunto de explotacións gandeiras con razas locais existentes en España, que en 2021 eran máis de 94.000 (ARCA, 2022). Tamén hai que considerar que o sistema de información ao consumidor baseado na visión artificial podería ser trasladado a todo tipo de gandería extensiva con pequenos axustes técnicos, polo que os potenciais usuarios desta innovación concreta poderían ser 500.000 empresas (MAPA, 2021). Consideramos que unha de cada dúas explotacións gandeiras adoptará a plataforma dixital coa finalización do proxecto.
Información de contacto
  • Denominación do coordinador: REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE ASOCIACIÓNS GANDERAS SELECCIONADAS (RFEAGAS)
  • Enderezo postal: C/ CASTELLÓ, 45-2º IZDA, 280001. Madrid
  • Correo electrónico do coordinador: juanmaria.gallardo@rfeagas.es
  • Teléfono: 915759763
Coordinadores
  • Real Federación Española de Asociaciones de Ganado Selecto (RFEAGAS)
Colaboradores
  • ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CRIADORES DE CERDO IBÉRICO (ACERIBER)
  • ASOCIACIÓN NACIONAL DE CRIADORES DE GANADO MERINO
  • ASOCIACIÓN GANECA - AMIGOS DE LA GALLINA CASTELLANA NEGRA
  • REAL ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CRIADORES DE GANADO VACUNO SELECTO DE RAZA AVILEÑA-NEGRA IBÉRICA (RAEANI)
Beneficiarios
  • Real Federación Española de Asociaciones de Ganado Selecto (RFEAGAS)