Ir o contido principal
logo e-localhub

Grupo Operativo E-Local HUB: Innovacións tecnolóxicas dixitais centradas na experiencia do cliente para mellorar a competitividade comercial da gandería extensiva tradicional e promover os circuítos curtos de distribución.

  • Tipo Grupo operativo
  • Estado En proceso
  • Execución 2024 -2027
  • Orzamento asignado 586.120,00 €
  • Ámbito Supraautonómico
  • Comunidade Autónoma Castilla y León; Extremadura; Madrid, Comunidad de
  • Fonte principal de financiamento PAC 2023-2027
  • Páxina web do proxecto https://e-localhub.es/
Abstract
Deseño e implantación dunha canle curta de venda en liña en forma de mercado aberto e de acceso libre, onde os consumidores de HORECA e B2B poidan relacionarse directamente con operadores de razas 100% autóctonas a través de “tendas virtuais”, unha plataforma de comercio electrónico dixital que xestiona a experiencia do cliente do mercado e, a través dun protocolo omnicanal baseado en códigos QR, introduce a canle tradicional no mundo online, para mostrar ao cliente o gando de orixe e unha interpretación intelixente dalgúns atributos relevantes para o proceso de compra e a formación das preferencias dos consumidores (indicadores de benestar animal, extensiificación, etc.). Ademais, dotar á plataforma dunha ferramenta de xestión da relación con clientes (CRM), automatizar o marketing (social-commerce, banners, etc.) nas tres fases -prevenda, venda, posvenda-, ferramenta omnicanal baseada en benchmarking competitivo. e cambios nas preferencias de compra, e indicadores (KPI) que permiten avaliar cuantitativa e cualitativamente a actividade do modelo, para controlar e xestionar o negocio.
Descrición

Co éxito do proxecto, lanzarase unha aplicación de comercio electrónico para produtos co logotipo 100 % raza autóctona, un sistema de información ao consumidor baseado en visión por computador e un sistema de control e xestión centrado na experiencia omnicanal do cliente mediante códigos QR.

Descrición contextual

A dixitalización ofrece oportunidades para abordar algúns destes desafíos do comercio electrónico e de canles curtas e mellorar a eficiencia e a sustentabilidade da gandería extensiva en España mediante a mellora da xestión dos recursos, a saúde animal, a eficiencia e a rendibilidade.

Obxectivos

Desenvolver unha plataforma de comercio electrónico dixital que xestione a experiencia do cliente nun canal curto de vendas en liña en forma de mercado, baseada en intelixencia artificial (IA) e algoritmos de visión. A dixitalización ofrece oportunidades para abordar algúns destes desafíos e mellorar a eficiencia e a sustentabilidade da gandería extensiva en España mediante a mellora da xestión dos recursos, a saúde animal, a eficiencia e a rendibilidade.

Resultados

Os resultados do proxecto teñen como usuarios potenciais o conxunto de explotacións con razas locais existentes en España, que en 2021 eran máis de 94.000 (ARCA, 2022). Tamén debemos considerar que o sistema de información ao consumidor baseado en visión por computador podería transferirse a todo tipo de gandería extensiva con pequenos axustes técnicos, polo que os usuarios potenciais desta innovación específica poderían ser 500.000 empresas (MAPA, 2021). Cremos que unha de cada dúas granxas adoptará a plataforma dixital coa finalización do proxecto.

Información de contacto
  • Nome do coordinador/entidade: REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE ASOCIACIÓNS GANDEIRAS SELECCIONADAS (RFEAGAS)
  • Enderezo postal: C/ CASTELLÓ, 45-2º IZDA, 280001. Madrid
  • Correo electrónico do coordinador/entidade: juanmaria.gallardo@rfeagas.es
  • Teléfono: 915759763
Coordinadores
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE ASOCIACIONES DE GANADO SELECTO (RFEAGAS)
Beneficiarios
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE ASOCIACIONES DE GANADO SELECTO (RFEAGAS)
  • ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CRIADORES DE CERDO IBÉRICO (ACERIBER)
  • ASOCIACIÓN NACIONAL DE CRIADORES DE GANADO MERINO
  • ASOCIACIÓN GANECA - AMIGOS DE LA GALLINA CASTELLANA NEGRA
  • REAL ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CRIADORES DE GANADO VACUNO SELECTO DE RAZA AVILEÑA-NEGRA IBÉRICA (RAEANI)
Subcontratado
  • UNIVERSIDAD DE CÓRDOBA
  • TEKPYME
  • INNEARA S.L.