Proxecto Erasmus+: Proxecto Enolóxico
- Tipo Proxecto
- Estado Cheo
- Execución 2014 -2016
- Orzamento asignado 69.600,00 €
- Ámbito Europeo
- Comunidade Autónoma Castilla y León
- Fonte principal de financiamento Erasmus+
Presentamos este proxecto realizado polo Agrupamento Vertical de Escolas de Cristelo (Portugal), Scuola immacolata de Novara (Italia), Collège du Plantaurel de Cazères (Francia) e Colegio Aurelio Gómez Escolar de Burgos (España).
Tras un proceso de autoavaliación, un dos principais obxectivos é promover a cultura e a unidade europeas, así como a integración do alumnado mediante procedementos de traballo en grupo con estudantes multivariantes da Comunidade Europea. O equipo de traballo e coordinación do proxecto está formado por profesorado, que abrangue grupos de estudantes de 3º da ESO (estudantes españois de 14-15 anos), estudantes da mesma idade do Collège du Plantaurel de Cazeres (Francia), 3º de scuola media (estudantes italianos de 12-13-14 anos) e 9º de educación obrigatoria (estudantes portugueses de 14-15 anos), un grupo supervisado polo equipo e a administración escolar dos centros descritos. A escola española onde se desenvolve o proxecto está situada nas aforas de Burgos; a escola portuguesa está na pequena cidade de Cristelo, preto do Porto; a escola francesa, nunha pequena cidade da rexión de Haute Garonne; e a escola italiana, en Novara, unha cidade de tamaño medio do Piemonte. Trátase, polo tanto, de catro escolas cun ambiente social e cultural similar.
O proxecto é unha experiencia que busca fomentar o espírito emprendedor no alumnado. O alumnado creará unha empresa vitivinícola que supervisará aspectos da elaboración do viño, así como aspectos económicos, administrativos e legais. O alumnado dividirase en grupos de traballo, compostos por estudantes dos catro centros, cada un deles cunha área de coñecemento específica. Os obxectivos de cada área están vinculados ao currículo de cada materia, e o traballo realízase e avalíase segundo os seus propios criterios de avaliación. As presentacións na aula e a publicación de traballos en liña axudarán ao alumnado a adquirir coñecementos máis alá da súa área de estudo. Ademais, as áreas están completamente interrelacionadas, e a avaliación das competencias básicas servirá para avaliar as habilidades adquiridas polo alumnado. Dentro do proxecto, hai unha área común na que se avaliará a todo o alumnado: inglés. O proxecto dividirase en cinco áreas dentro das cinco áreas de traballo: bioloxía, tecnoloxía, matemáticas, TIC e emprendemento. Desenvolveranse prácticas e actividades asociadas a cada unha das áreas; o alumnado deberá adquirir os conceptos correspondentes no proxecto curricular para desenvolver adecuadamente o seu traballo. Os conceptos serán adquiridos na aula, impartidos polo profesorado, mediante a investigación, a información proporcionada polos seus compañeiros e a comprensión lectora do alumnado, sempre supervisada polo profesorado responsable das materias. Finalmente, faise fincapé no deseño, motivando o alumnado con risco de fracaso académico (o enfoque práctico do proxecto) e dirixido a facilitar a apertura dos catro centros e a saída do alumnado a Europa, algo que actualmente só está dispoñible para unha minoría de estudantes. O proxecto é alentador, participativo e con orientación emprendedora.
1. O estudante formará parte dun grupo de traballo con estudantes doutros países, intercambiando información e coñecementos, co obxectivo de buscar novas metodoloxías de ensino e entornos de aprendizaxe.
2. O traballo en grupo busca, como obxectivo transversal, crear un ambiente propicio para a convivencia.
3. O traballo realizarase en rede, buscando un apoio decisivo nas tecnoloxías da información.
4. Este traballo realizarase principalmente en inglés, tanto en videoconferencias como en case todo o traballo producido. Animarase ao alumnado a usar Facebook e WhatsApp.
5. Crearase un blog para publicar todo o material multimedia desenvolvido.
6. Xerarase un proxecto vinculado ás áreas troncais, promovendo tamén o emprendemento entre o alumnado.
7. O proxecto estará vinculado a varias áreas de coñecemento, polo que requirirá a supervisión de varios profesores dos catro centros educativos.
8. O alumnado será avaliado en función do traballo requirido.
9. O proxecto contará con varios sistemas de avaliación.
10. A comunidade educativa, formada por profesorado, dirección, alumnado e os seus pais/nais, terá información actualizada sobre o proxecto a través do blog do proxecto e das páxinas web dos centros educativos.
- Promover a cultura e a unidade europeas, así como a integración do alumnado mediante procedementos de traballo en grupo con estudantes multivariantes da comunidade europea.
- O proxecto é unha experiencia que busca fomentar o espírito emprendedor no alumnado.
- O alumnado creará unha empresa vitivinícola que supervisará os aspectos da elaboración do viño, así como os aspectos financeiros, administrativos e legais.
- Nome do coordinador/entidade: Colexio Aurelio Gómez
- Enderezo postal: Avenida Costa Rica s/n 09001 Burgos
- Teléfono: 947460120
- Colegio Aurelio Gómez
- Agrupamento de Escolas de Cristelo
- Ente Giuridico Istituto Immacolata delle Salesiane di Don Bosco
- établissement scolaire
 
 
 
 
        
   
             
                         
            