Skip to main content

Erasmus+ Proiektua: Enologia Proiektua

  • Mota Proiektua
  • Egoera Bete
  • Exekuzioa 2014 -2016
  • Esleitutako Aurrekontua 69.600,00 €
  • Eremua Europeo
  • Autonomia-erkidegoa Castilla y León
  • Finantza-iturri nagusia Erasmus+
Azalpena

Agrupamento Vertical de Escolas de Cristelo (Portugal), Scuola immacolata de Novara (Italia), Collège du Plantaurel de Cazères (Frantzia) eta Colegio Aurelio Gómez Escolar de Burgos (Espainia) egindako proiektu hau aurkezten dugu.

Autoebaluazio prozesu baten ondoren, helburu nagusietako bat Europako kultura eta batasuna sustatzea da, baita ikasleen integrazioa ere, Europako Erkidegoko ikasleekin talde-laneko prozeduren bidez. Proiektuaren lan eta koordinazio taldea irakasleek osatzen dute, DBHko 3. mailako ikasle taldeak (14-15 urte bitarteko espainiar ikasleak), Cazereseko (Frantzia) Collège du Plantaurel-eko (Schola Media) 3. mailako ikasleak (12-13-14 urte bitarteko italiar ikasleak) eta derrigorrezko hezkuntzako 9. mailakoak (14-15 urte bitarteko portugaldar ikasleak) barne hartzen dituena, deskribatutako zentroen taldeak eta eskola-administrazioak gainbegiratzen duten taldea. Proiektua garatzen den Espainiako eskola Burgosko kanpoaldean dago; Portugalgo eskola Cristelo herri txikian, Portotik gertu; Frantziako eskola, Haute Garonne eskualdeko herri txiki batean; eta Italiako eskola, Novaran, Piemonteko herri ertain batean. Beraz, antzeko gizarte- eta kultura-ingurune duten lau eskola dira.

Proiektua ikasleengan ekintzailetza-espiritua sustatzea helburu duen esperientzia bat da. Ikasleek ardogintzaren alderdiak gainbegiratuko dituen ardogintza-enpresa bat sortuko dute, baita alderdi ekonomikoak, administratiboak eta legalak ere. Ikasleak lau eskoletako ikasleek osatutako lan-taldeetan banatuko dira, bakoitza ezagutza-arlo espezifiko bat landuz. Arlo bakoitzaren helburuak ikasgai bakoitzaren curriculumarekin lotuta daude, eta lana bere ebaluazio-irizpideen arabera egiten eta ebaluatzen da. Ikasgelako aurkezpenek eta lanen sareko argitalpenek ikasleei beren ikasketa-arlotik haratagoko ezagutzak eskuratzen lagunduko diete. Gainera, arloak guztiz lotuta daude elkarren artean, eta oinarrizko gaitasunen ebaluazioa erabiliko da ikasleek eskuratutako trebetasunak ebaluatzeko. Proiektuaren barruan, ikasle guztiak ebaluatuko diren arlo komun bat dago: Ingelesa. Proiektua bost arlotan banatuko da bost lan-arloen barruan: Biologia, Teknologia, Matematika, IKT eta Ekintzailetza. Arlo bakoitzari lotutako praktikak eta jarduerak garatuko dira; Ikasleek curriculum-proiektuan dagozkion kontzeptuak eskuratu behar dituzte beren lana behar bezala garatzeko. Kontzeptuak ikasgelan eskuratuko dira, irakasleek irakatsiko dituzte, ikerketaren, ikaskideek emandako informazioaren eta ikasleen irakurketa-ulermenaren bidez, beti ere gaien arduradun diren irakasleek gainbegiratuta. Azkenik, diseinua azpimarratzen da, porrot akademikoa izateko arriskuan dauden ikasleak motibatzeko (proiektuaren ikuspegi praktikoa) eta lau zentroen irekiera eta ikasleen Europarako irteera errazteko helburuarekin, gaur egun ikasle gutxiengo bati bakarrik eskuragarri dagoen zerbait. Proiektua bultzatzailea, parte-hartzailea eta ekintzailetza-orientatua da.

Jardueren deskribapena

1. Ikaslea beste herrialde batzuetako ikasleekin batera lan-talde bateko kide izango da, informazioa eta ezagutzak trukatuz, irakaskuntza-metodologia eta ikaskuntza-ingurune berriak bilatzeko helburuarekin.

2. Talde-lanak, zeharkako helburu gisa, elkarbizitzarako giro egokia sortzea bilatzen du.

3. Lana sarean egingo da, informazio-teknologietan euskarri erabakigarria bilatuz.

4. Lan hau batez ere ingelesez egingo da, bai bideo-konferentzietan, bai ekoitzitako ia lan guztietan. Ikasleak Facebook eta WhatsApp erabiltzera animatuko dira.

5. Garatutako multimedia material guztia argitaratzeko blog bat sortuko da.

6. Eremu nagusiekin lotutako proiektu bat sortuko da, ikasleen artean ekintzailetza sustatuz.

7. Proiektua hainbat ezagutza-arlorekin lotuta egongo da, beraz, lau hezkuntza-zentroetako hainbat irakasleren gainbegiratzea beharko du.

8. Ikasleak beharrezko lanaren arabera ebaluatuko dira.

9. Proiektuak hainbat ebaluazio sistema izango ditu.

10. Irakasleek, zuzendaritzak, ikasleek eta gurasoek osatzen duten hezkuntza-komunitateak proiektuaren inguruko informazio eguneratua izango du proiektuaren blogaren eta hezkuntza-zentroen webguneen bidez.

Helburuak
  • Europako kultura eta batasuna sustatzea, baita ikasleen integrazioa ere, Europako komunitateko ikasle anitzekoekin talde-laneko prozeduren bidez.
  • Proiektua ikasleengan ekintzailetza-espiritua sustatu nahi duen esperientzia bat da.
  • Ikasleek ardogintzako enpresa bat sortuko dute, ardogintzaren alderdiak gainbegiratuko dituena, baita finantza-, administrazio- eta lege-alderdiak ere.
Harremanetarako informazioa
  • Koordinatzailearen/erakundearen izena: Aurelio Gómez Eskola  
  • Posta helbidea: Costa Rica etorbidea z/g 09001 Burgos
  • Telefonoa: 947460120
Koordinatzaileak
  • Colegio Aurelio Gómez
Kolaboratzaileak
  • Agrupamento de Escolas de Cristelo
  • Ente Giuridico Istituto Immacolata delle Salesiane di Don Bosco
  • établissement scolaire