Erasmus+ Proiektua: Enologia Proiektua
- Mota Proiektua
- Egoera Bete
- Exekuzioa 2014 -2016
- Esleitutako Aurrekontua 69.600,00 €
- Eremua Europeo
- Autonomia-erkidegoa Castilla y León
- Finantza-iturri nagusia Erasmus+
Cristeloko (Portugal), Novarako Scuola immacolata (Italia), Cazères-eko Collège du Plantaurel (Frantzia) eta Burgosko (Espainia) Colegio Aurelio Gómez Escolar-ek egindako proiektu hau aurkezten dugu.
Autoebaluazio prozesu baten ondoren, helburu nagusietako bat Europako kultura eta batasuna sustatzea da, baita ikasleen integrazioa ere, Europako komunitateko ikasle anitzekoekin talde-lanaren bidez. Proiektuaren lan eta koordinazio taldea irakasleek osatzen dute, DBHko 3. mailako ikasle taldeak (14-15 urte bitarteko espainiar ikasleak), Cazereseko (Frantzia) Collège du Plantaurel-eko (Schola Media) 3. mailako (12-13-14 urte bitarteko italiar ikasleak) eta derrigorrezko hezkuntzako 9. mailako (14-15 urte bitarteko portugaldar ikasleak) adin bereko ikasleak, taldeak gainbegiratutako taldea eta deskribatutako zentroen eskola zuzendaritzak. Proiektua garatzen den gaztelaniazko eskola Burgosko kanpoaldean dago; portuges eskola, Portotik gertu dagoen Cristelo herri txikian; frantses eskola, Haute Garonne eskualdeko herri txiki batean; eta Novarako italiar eskola, Piemonteko hiri ertain batean. Beraz, antzeko gizarte- eta kultura-ingurune duten lau eskola dira hauek.
Proiektua ikasleengan ekintzailetza-espiritua sustatu nahi duen esperientzia bat da. Ikasleek ardogintzako enpresa bat sortuko dute, ardogintzaren alderdiak gainbegiratuko dituena, baita finantza-, administrazio- eta lege-alderdiak ere. Ikasleak lau eskoletako ikasleek osatutako lan-taldeetan banatuko dira, bakoitza ezagutza-arlo espezifiko bat landuz. Arlo bakoitzaren helburuak ikasgai bakoitzaren curriculumarekin lotuta daude, eta lana bere ebaluazio-irizpide propioen arabera egin eta ebaluatzen da. Ikasgelako aurkezpenek eta online argitalpenek ikasleei beren ikasketa-arlotik haragoko ezagutzak lortzen lagunduko diete. Gainera, arloak guztiz lotuta daude elkarren artean, eta oinarrizko gaitasunen ebaluazioa erabiliko da ikasleek eskuratutako trebetasunak ebaluatzeko. Proiektuaren barruan, ikasle guztiak ebaluatuko diren arlo komun bat dago: ingelesa. Proiektua bost arlotan banatuko da, bost lan-arloen barruan: Biologia, Teknologia, Matematika, IKT eta Ekintzailetza. Eremu bakoitzarekin lotutako praktikak eta jarduerak garatuko dira; Ikasleek curriculumeko proiektuan dagozkion kontzeptuak bereganatu behar dituzte beren lana behar bezala garatzeko. Kontzeptuak gelan eskuratuko dira, irakasleek irakatsiz, ikerketaren, ikaskideek emandako informazioaren eta ikasleen irakurketa-ulermenaren bidez, beti ere gaien arduradun diren irakasleek gainbegiratuta. Azkenik, proiektuak bere ikuspegi praktikoa azpimarratzen du, eskolan porrot egiteko arriskuan dauden ikasleak motibatzeko eta lau zentroen irekiera eta ikasleen Europarako bidaia errazteko diseinatua, gaur egun ikasle gutxi batzuentzat bakarrik eskuragarri dagoen zerbait. Proiektua sustatuz, parte-hartzailez eta ekintzailetzara bideratuta dago.
1. Ikaslea beste herrialde batzuetako ikasleekin batera lan-talde bateko kide izango da, informazioa eta ezagutzak trukatuz, irakaskuntza-metodologia eta ikaskuntza-ingurune berriak bilatzeko helburuarekin.
2. Talde-lanak, zeharkako helburu gisa, elkarbizitzarako giro egokia sortzea bilatzen du.
3. Lana sarean egingo da, informazio-teknologietan euskarri erabakigarria bilatuz.
4. Lan hau batez ere ingelesez egingo da, bai bideo-konferentzietan, bai ekoitzitako ia lan guztietan. Ikasleen artean Facebook eta WhatsApp erabiltzea sustatuko da.
5. Garatutako multimedia material guztia argitaratzeko blog bat sortuko da.
6. Eremu nagusiekin lotutako proiektu bat sortuko da, ikasleen artean ekintzailetza sustatuz.
7. Proiektua hainbat ezagutza-arlorekin lotuta egongo da, beraz, lau hezkuntza-zentroetako hainbat irakasleren gainbegiratzea beharko du.
8. Ikasleak beharrezko lanaren arabera ebaluatuko dira.
9. Proiektuak hainbat ebaluazio sistema izango ditu.
10. Irakasleek, zuzendaritzak, ikasleek eta gurasoek osatzen duten hezkuntza-komunitateak proiektuaren inguruko informazio eguneratua izango du proiektuaren blogaren eta hezkuntza-zentroen webguneen bidez.
- Europako kultura eta batasuna sustatzea, baita ikasleen integrazioa ere, Europako komunitateko ikasle anitzekoekin talde-lanaren bidez.
- Proiektua ikasleengan ekintzailetza-espiritua sustatu nahi duen esperientzia bat da.
- Ikasleek ardogintzako enpresa bat sortuko dute, ardogintzaren alderdiak gainbegiratuko dituena, baita finantza-, administrazio- eta lege-alderdiak ere.
- Koordinatzailearen/erakundearen izena: Aurelio Gómez Eskola
- Posta helbidea: Costa Rica etorbidea z/g 09001 Burgos
- Telefonoa: 947460120
- Colegio Aurelio Gómez
- Agrupamento de Escolas de Cristelo
- Ente Giuridico Istituto Immacolata delle Salesiane di Don Bosco
- établissement scolaire