Ir o contido principal
erasmus43

Proxecto Erasmus+: Promoción da soberanía alimentaria a través da formación internacional no lugar de traballo

  • Tipo Proxecto
  • Estado Cheo
  • Execución 2019 -2022
  • Orzamento asignado 26.919,00 €
  • Ámbito Europeo
  • Comunidade Autónoma Cataluña
  • Fonte principal de financiamento Erasmus+
Descrición

Considérase un instrumento axeitado para a mobilidade do alumnado e do profesorado, co obxectivo de promover o espírito europeo e aumentar as súas competencias técnicas e lingüísticas, así como fortalecer a relación de cooperación internacional entre a Escola Ecolóxica de Manresa e o seu principal socio danés, Kalo Okologisk Landgbrusskole.

Os obxectivos foron establecidos no documento estratéxico "Plan para impulsar a internacionalización da Escola Ecolóxica de Manresa", que se incorpora ao plan anual e ten como obxectivo impulsar a presenza europea da Escola Agraria de Manresa como referente da formación profesional especializada en agroecoloxía e acción climática.

Descrición das actividades
  • A1.1 Doce estudantes de primeiro ano da formación en Produción Agrícola Ecolóxica completaron 60 horas (dúas semanas) de prácticas integramente en inglés nas instalacións de Kalo Okologisk, un centro de renome internacional especializado en formación profesional ecolóxica en Dinamarca.
  • A1.2 Unha mestra da Escola Agrícola Ecolóxica de Manresa realizou unhas prácticas pedagóxicas de 30 horas (unha semana) en modalidade de observación no posto de traballo na escola de agricultura ecolóxica Kalo Okologisk Landgbrusskole, unha organización líder en formación profesional en agricultura ecolóxica en Dinamarca e un referente na cooperación internacional.
  • A1.3 Os doce estudantes, os dous profesores acompañantes e o profesor en prácticas realizaron actividades para aprender sobre a estrutura social e a cultura dinamarquesas.

  • A2.1 Difundíronse as actividades e promoveuse a mobilidade internacional do centro entre o alumnado, as familias e o público en xeral.

  • A3.1 Asináronse acordos entre a Escola Agrícola Ecolóxica de Manresa e Kalo Okologisk Landgbrusskol para deseñar un marco de cooperación e unhas relacións estables para o apoio mutuo da cooperación internacional. O proceso está en fase de desenvolvemento.
Obxectivos

OBXECTIVOS INSTITUCIONAIS:

  • OI1. Promover a mobilidade internacional do persoal da Escola Ecolóxica de Manresa, principalmente alumnado e profesorado.
  • OI2. Promover a Escola como referente para a cooperación internacional europea no ámbito da formación profesional agroecolóxica.
  • OI3. Establecer unha forte relación coa escola internacional Kalo Okologisk Landgbrusskole, que tamén se especializa na formación en agricultura ecolóxica.

OBXECTIVOS ESPECÍFICOS:

  • OE1.- Promover a mobilidade educativa e a cooperación internacional entre o alumnado, o profesorado e o persoal de apoio para acceder a novas tecnoloxías no campo da produción, procesamento e comercialización agroecolóxica de produtos agrícolas, así como a metodoloxías e procedementos de ensino que melloren a calidade do ensino.
  • OE2.- Ser recoñecido como un referente internacional na formación e difusión da produción agrícola ecolóxica, así como un exemplo de mobilidade europea entre os seus grupos de interese.
  • OE3.- Establecer relacións estables con socios internacionais relacionados coas actividades e obxectivos da Escola, ofrecendo hospitalidade e apoio á mobilidade dos axentes dos socios, difundindo os puntos fortes da nosa escola.
Resultados
  • R1.1.1 O alumnado mellorou os seus coñecementos prácticos das técnicas e métodos de produción agroecolóxica típicos dinamarqueses. Tamén dos procesos de transformación e comercialización de produtos ecolóxicos.
  • R1.1.2 O alumnado mellorou os seus coñecementos de inglés técnico, coloquial e formal; e aumentaron a súa confianza no uso da lingua.
  • R1.1.3 Dous estudantes con dificultades de aprendizaxe reaccionaron de maneira espectacular á experiencia vital que lles ofreceu o proxecto e implicáronse máis que nunca nas actividades prácticas que se levan a cabo na escola. Gañaron unha aceptación excepcional entre os seus compañeiros e lanzáronse ao uso da lingua inglesa.
  • R1.2.1 O profesorado móbil coñeceu en profundidade o sistema de prácticas duais de Dinamarca.
  • R1.2.2 O persoal docente recibiu formación no sistema de práctica dual.
  • R1.3.1 Os participantes aumentaron o seu coñecemento da sociedade e os costumes dinamarqueses.
  • R2.1.1 Publicáronse noticias nos medios de comunicación que explican as actividades do proxecto.
  • R3.1.1 Comezaron as negociacións sobre un marco de colaboración para promover a mobilidade internacional e o apoio mutuo entre as dúas escolas orgánicas.
Información de contacto
  • Coordinador/Denominación da entidade: CENTRO DE CAPACITACIÓ AGRÀRIA DE MANRESA  
  • Enderezo postal: avenida Universitaria, 4-6, 08242 Manresa
  • Teléfono: 938749060
Coordinadores
  • Centre De Capacitació Agrària De Manresa