Ir o contido principal

Grupo Operativo AGRO-ALIMENTACIÓN 4.0: Big data para unha produción intelixente, sostible e competitiva

Descrición

O Grupo Operativo nace co obxectivo de mellorar os hábitos alimentarios dos consumidores mediante o desenvolvemento de estratexias 4.0 baseadas no Big Data. Para iso, analizará a información proporcionada por consumidores e expertos científicos sobre determinados alimentos e produtos alimenticios en diversas plataformas de redes sociais.

Estudarase a mellora da calidade nutricional dos produtos ofertados, mellorando a súa composición como consecuencia da posta en marcha destas estratexias, que permitirán adaptar o produto ás novas demandas e necesidades nutricionais da poboación.

Obxectivos
  • Vixiar, capturar e analizar información en Twitter e outras fontes de redes sociais relacionada coa imaxe da industria alimentaria en relación coa relación alimentación-saúde.
  • Monitorizar, capturar e analizar información en Twitter e outras fontes de redes sociais sobre o tipo e nivel de concienciación dos consumidores sobre os beneficios para a saúde dos alimentos.
  • Deseñar unha estratexia de comunicación sobre os beneficios para a saúde dos produtos da industria alimentaria a partir da información obtida da análise de Big Data da información captada en Twitter.
  • Avaliar a viabilidade, baixo parámetros de custo-eficacia e impacto na imaxe de marca, de utilizar a análise de Big Data en redes sociais para deseñar estratexias de comunicación sobre as propiedades saudables dos produtos das empresas alimentarias.
Información de contacto
  • Coordinador/denominación entidade: Asociación de Industrias Alimentarias de Aragón
  • Correo electrónico coordinador/entidade: aiaa@aiaa.es
Beneficiarios
  • Asociación de Industrias de Alimentación de Aragón