Ir o contido principal

Proxectos

Destacado do mes

Selección y clasificación de lana para la mejora de la competitividad de pequeñas explotaciones ganaderas de ovino
Grupo Operativo SEBASTIANA: Selección e clasificación da la para mellorar a competitividade das pequenas explotacións ovinas
Na actualidade, a la está considerada un subproduto e os gandeiros apenas reciben compensación por ela (0,00 a 0,40 €/animal), o que supón un custo adicional para os gandeiros polas tarefas de esquila...
Creación de una nueva cadena de valor en la producción de champiñones mediante la economía circular
Grupo Operativo CHAMPLAST: Creación dunha nova cadea de valor na produción de cogomelos a través da economía circular
Proxecto de innovación liderado por ASOCHAMP, no que tamén forman parte AIMPLAS; INGELIA e SAV, O obxectivo principal é a redución dos residuos xerados pola industria dos cogomelos (sustrato esgotado...
Grupo Operativo RETA: Red de Espacios Test Agrarios
Grupo Operativo RETA: Rede de Espazos de Ensaio Agrario
Creación, coordinación e dinamización dunha Rede de Espazos de Ensaio Agrario, co obxectivo de participar en estratexias público-privadas de innovación social para apoiar a incorporación de novos...
Solarwine
Grupo Operativo SOLARWINE: Novos sistemas agrovoltaicos para a produción de uva intelixente e sostible
Grazas ao proxecto de innovación GO SOLARWINE prevese acadar a avaliación enerxética e agronómica do sistema agrovoltaico, aumentando os beneficios económicos para a explotación.

Proxecto LIFE: Esquema de eliminación de carbono e gobernanza da agricultura periurbana para un sistema alimentario sostible

Agricultura, Gestión de explotaciones, Agricultura, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos, Fabricación de otros productos alimenticios, Innovación social, Suelo, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Innovación social, Retos rurales, Fertilizantes, Suelo, Políticas públicas, ayudas y subvenciones, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Biodiversidad, naturaleza, paisaje y gestión de tierras, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Retos rurales, Biodiversidad, naturaleza, paisaje y gestión de tierras, Gestión de explotaciones, Retos rurales, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos, Innovación social, Suelo, Políticas públicas, ayudas y subvenciones, Fertilizantes, Fabricación de otros productos alimenticios

Proxecto SEURE PACK: Deseño e desenvolvemento dun envase sostible con selo integral que permita aumentar a vida útil da carne picada e do coello en condicións de seguridade.

Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, industria cárnica

Proxecto LEKALEAK: Diversificación da orientación produtiva no País Vasco a través da produción local de proteína vexetal para o seu uso na industria alimentaria

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Fabricación de otros productos alimenticios, Cereal, oleaginosas y proteaginosas

Proxecto SMART GAZTA: dixitalización intelixente da xestión de procesos en pequenas queixerías Idiazabal DOP, desde a experiencia de usuario ata a integración cos axentes do sector dos ecosistemas alimentarios.

Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, productos lácteos, Ovino y caprino

Proxecto de flan de froitas do sénior: innovación no procesado saudable, seguro e sostible

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Fabricación de otros productos alimenticios

Proxecto: Deseño e definición dun modelo relacional innovador e diferencial dirixido a dar un novo servizo integrado e integral ao produtor e posicionar a GARLAN e UDAPA como empresas líderes a nivel estatal no mercado B2B e B2C da pataca.

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, horticolas, Gestión de explotaciones
Proyecto de identificación, puesta en valor y comercialización internacional de variedades minoritarias de uva

Grupo Operativo VinGO: Proxecto para a identificación, posta en valor e comercialización internacional de variedades de uva minoritarias

Viñedo, leñosos, Digitalización e innovación, Gestión de explotaciones, Mejora genética, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor
Logo GO QUETUR

Grupo Operativo QUETUR: Ferramentas de innovación e formación turística para o sector dos queixos

industrias agroalimentarias, Etiquetado / Adaptación A Demandas Consumidor, Calidad diferenciada, Etiquetado, Calidad Diferenciada (Dop, Igp,Etc.), Marketing Y Etiquetado / Estudios De Mercado / Envasado / Difusión / Publicidad, Grupo operativo, Innovación, Comercialización, Calidad, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, Canales cortos o alternativos de comercialización, productos lácteos
inpulse 2

Grupo Operativo INPULSE: Innovando para utilizar as leguminosas españolas na alimentación animal

Cereal, oleaginosas y proteaginosas, Digitalización e innovación, Investigación, Gestión de explotaciones, Mejora genética, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor

Grupo Operativo CARBIOMEX: Marcadores de calidade da carne e identificación de preparados

industrias agroalimentarias, Etiquetado / Adaptación A Demandas Consumidor, Etiquetado, Marketing Y Etiquetado / Estudios De Mercado / Envasado / Difusión / Publicidad, Grupo operativo, Calidad, Marcadores, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, industria cárnica