Ir o contido principal

Proxectos

Destacado do mes

Logo SmartFarmRani
Grupo operativo SMARTFARMANI: gandería de precisión para aumentar a sustentabilidade e a resistencia das explotacións extensivas con vacas nutrices de raza autóctona
Avaliación inicial das estratexias sanitarias, reprodutivas e nutricionais das explotacións RANI e estudo técnico e económico do estado actual da raza. Dixitalización efectiva e automática dos...
logo e-localhub
Grupo Operativo E-Local HUB: Innovacións tecnolóxicas dixitais centradas na experiencia do cliente para mellorar a competitividade comercial da gandería extensiva tradicional e promover os circuítos curtos de distribución.
Co éxito do proxecto, lanzarase unha aplicación de comercio electrónico para produtos co logotipo 100 % raza autóctona, un sistema de información ao consumidor baseado en visión por computador e un...
Selección y clasificación de lana para la mejora de la competitividad de pequeñas explotaciones ganaderas de ovino
Grupo Operativo SEBASTIANA: Selección e clasificación da la para mellorar a competitividade das pequenas explotacións ovinas
Na actualidade, a la está considerada un subproduto e os gandeiros apenas reciben compensación por ela (0,00 a 0,40 €/animal), o que supón un custo adicional para os gandeiros polas tarefas de esquila...
Creación de una nueva cadena de valor en la producción de champiñones mediante la economía circular
Grupo Operativo CHAMPLAST: Creación dunha nova cadea de valor na produción de cogomelos a través da economía circular
Proxecto de innovación liderado por ASOCHAMP, no que tamén forman parte AIMPLAS; INGELIA e SAV, O obxectivo principal é a redución dos residuos xerados pola industria dos cogomelos (sustrato esgotado...

Proxecto CLIMACAL: Mellora da calidade do viño e da planificación vitivinícola mediante novos modelos preditivos da calidade da uva

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Fabricación de bebidas, Viñedo

Proxecto SAGEZTIARDOA: Desenvolvemento de bebidas distintas á sidra natural que incorporen mosto de mazá e mel

Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Fabricación de bebidas, Frutales (pepita y hueso)

Proxecto SMART GAZTA: dixitalización intelixente da xestión de procesos en pequenas queixerías Idiazabal DOP, desde a experiencia de usuario ata a integración cos axentes do sector dos ecosistemas alimentarios.

Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, productos lácteos, Ovino y caprino

Proxecto: Deseño e definición dun modelo relacional innovador e diferencial dirixido a dar un novo servizo integrado e integral ao produtor e posicionar a GARLAN e UDAPA como empresas líderes a nivel estatal no mercado B2B e B2C da pataca.

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, horticolas, Gestión de explotaciones

Proxecto LANIRINA: Impulso da cadea de valor mediante o cultivo ecolóxico de cereal na chaira alavesa

Agricultura ecológica y agroecología, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Molinería Y Almidones, Panadería y pastas alimenticias, Cereal, oleaginosas y proteaginosas
Logo GO Exportgen

Grupo Operativo EXPORTGEN: Creación dunha estrutura de comercialización e exportación de material xenético

Ganadería, Mejora genética, Mejora Genética / Conservación De Razas Autóctonas, Grupo operativo, Genética, Razas Autóctonas, Exportación/Internacionalización, Agricultura ecológica y agroecología, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización
Logo GO QUETUR

Grupo Operativo QUETUR: Ferramentas de innovación e formación turística para o sector dos queixos

industrias agroalimentarias, Etiquetado / Adaptación A Demandas Consumidor, Calidad diferenciada, Etiquetado, Calidad Diferenciada (Dop, Igp,Etc.), Marketing Y Etiquetado / Estudios De Mercado / Envasado / Difusión / Publicidad, Grupo operativo, Innovación, Comercialización, Calidad, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, Canales cortos o alternativos de comercialización, productos lácteos
SENSOLIVE OIL: Análisis instrumental complemento al panel test.

Grupo Operativo SELAMBQ: Proxecto de Calidade de Pel de Cordeiro Español Entrefino. Mellorando a calidade da pel de cordeiro español Entrefino. Estudo das causas do descenso da calidade das peles de cordeiro entrefino e solucións aplicadas para revertela

Ovino y caprino, Gestión de explotaciones, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Formación, demostración y asesoramiento