Ir o contido principal
AGROCHEF

Grupo Operativo AGROCHEF: Plataforma dixital de promoción en mercados locais e canles de distribución curtas, agrupacións e organizacións de produtores e organizacións interprofesionais.

  • Tipo Grupo operativo
  • Execución 2021 -2023
  • Orzamento asignado 446.440,46 €
  • Ámbito Supraautonómico
  • Comunidade Autónoma Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
  • Fonte principal de financiamento PEPAC 2014-2020
  • Páxina web do proxecto https://goagrochef.com/
Descrición

Transferencia de tecnoloxía e dixitalización dos procesos de comercialización directa para a comercialización de alimentos producidos por pequenos produtores agrícolas e gandeiros do sector nacional de hostalería e restauración.

Obxectivos
  • Aumento da sustentabilidade no sector produtivo e na canle Horeca
  • Reducir a “Pegada Ambiental e Climática” promovendo canles de comercialización curtas
  • Mellorar as estratexias de mercadotecnia e publicidade para os pequenos produtores máis vulnerables e para os pequenos establecementos da canle Horeca
  • Promover o consumo de alimentos sostible e facilitar a transición a dietas saudables e sostibles
  • Establecer sistemas de información anónimos para determinar o nivel de satisfacción do consumidor final, clientes dos establecementos Horeca implicados no proxecto.
  • Contribuír á dixitalización dos pequenos e medianos produtores e dos establecementos de restauración individuais
Resultados
  • Dotación dunha plataforma dixital para produtores e a canle Horeca para facilitar o contacto directo entre pequenos e medianos produtores e establecementos Horeca
  • Establecemento de contacto directo entre provedor e cliente coa posibilidade de buscar produtos locais ou, no seu defecto, envío directo sen intermediarios.
  • Creación do selo "Sabe a Máis" a disposición da canle Horeca e dunha plataforma dixital de presentación de produtores con contacto directo cos clientes.
  • Promoción dos produtos agrarios españois baseados na dieta mediterránea e ferramentas de contacto directo entre provedores, produtores e clientes, facendo máis sostible a distribución.
  • Dotar a ambos sectores dunha plataforma dixital gratuíta para o contacto directo entre eles para a compra e venda de produtos (https://app.goagrochef.com/)
  • Identificación de barreiras e facilitadores dixitais nos dous extremos da cadea de valor
Información de contacto
  • Nome do coordinador/entidade: APLUSMK
  • Correo electrónico do coordinador/entidade: clientes@aplusmk.com
Beneficiarios
  • A PLUS FIELD MARKETING S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)