Grupo Operativo AGROCHEF: Plataforma dixital para a promoción en mercados locais e canles de distribución curtas, grupos e organizacións de produtores e organizacións interprofesionais
- Tipo Grupo operativo
- Estado Cheo
- Execución 2021 -2023
- Orzamento asignado 446.440,46 €
- Ámbito Supraautonómico
- Comunidade Autónoma Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Fonte principal de financiamento PAC 2014-2020
Descrición
Transferencia de tecnoloxía e dixitalización de procesos de comercialización directa para a comercialización de alimentos producidos por pequenos produtores agrícolas e gandeiros do sector hostaleiro e de restauración nacional.
Obxectivos
- Aumentar a sustentabilidade no sector produtivo e na canle Horeca
- Reducir a "pegada ambiental e climática" mediante a promoción de canles de comercialización curtas
- Mellorar as estratexias de mercadotecnia e publicidade para os pequenos produtores máis vulnerables e para os pequenos establecementos do canal Horeca
- Promover o consumo sostible de alimentos e facilitar a transición cara a dietas saudables e sostibles
- Establecer sistemas de información anónimos para determinar o nivel de satisfacción do consumidor final, clientes dos establecementos Horeca implicados no proxecto.
- Contribuír á dixitalización de pequenos e medianos produtores e establecementos de restauración individuais
Resultados
- Dotación dunha plataforma dixital para produtores e a canle Horeca para facilitar o contacto directo entre pequenos e medianos produtores e establecementos Horeca
- Establecemento de contacto directo entre provedor e cliente coa posibilidade de buscar produtos locais ou, no seu defecto, envío directo sen intermediarios
- Creación do selo "Sabe a Máis" dispoñible para o canal Horeca e unha plataforma dixital que mostra os produtores con contacto directo cos clientes.
- Promoción dos produtos agrícolas españois baseados na dieta mediterránea e ferramentas para o contacto directo entre provedores, produtores e clientes, facendo que a distribución sexa máis sostible.
- Proporcionar a ambos sectores unha plataforma dixital gratuíta para o contacto directo entre eles para a compra e venda de produtos (https://app.goagrochef.com/)
- Identificación de barreiras e facilitadores dixitais en ambos extremos da cadea de valor
Información de contacto
- Nome do coordinador/entidade: APLUSMK
- Correo electrónico do coordinador/entidade: clientes@aplusmk.com
Beneficiarios
- A PLUS FIELD MARKETING S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)