Plataforma dixital de promoción en mercados locais e circuítos curtos de distribución, agrupacións e organizacións de produtores e organizacións interprofesionais.
- Tipo Grupo operativo
- Estado Cheo
- Execución 2021 -2023
- Orzamento asignado 446.440,46 €
- Ámbito Supraautonómico
- Comunidade Autónoma Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Fonte principal de financiamento PEPAC 2014-2020
- Páxina web do proxecto https://eu-cap-network.ec.europa.eu/projects/digital-platform-promotion-local-m…
Descrición
Transferencia de tecnoloxía e dixitalización dos procesos de comercialización directa para a comercialización de alimentos producidos por pequenos produtores agrícolas e gandeiros do sector nacional de hostalería e restauración.
Obxectivos
- Incrementar a sustentabilidade no sector produtivo e na canle Horeca.
- Reducir a “Pegada Ambiental e Climática” apostando por circuítos curtos de comercialización.
- Mellorar as estratexias de mercadotecnia e publicidade para os pequenos produtores máis vulnerables e para os pequenos establecementos da canle Horeca.
- Promover o consumo de alimentos sostible e facilitar o cambio a dietas saudables e sostibles.
- Establecer sistemas de información anónimos para coñecer o nivel de satisfacción do consumidor final, cliente dos establecementos Horeca inmersos no proxecto.
- Contribuír á dixitalización dos pequenos e medianos produtores e dos establecementos de restauración individualizados
Resultados
- Dotación dunha plataforma dixital aos produtores e á canle Horeca para favorecer o contacto directo entre pequenos e medianos produtores e establecementos Horeca.
- Establecemento de contacto directo entre provedor e cliente coa posibilidade de buscar produtos locais ou, no seu defecto, envío directo sen intermediarios.
- Creación do selo “Sabe a Máis” a disposición da canle Horeca e dunha plataforma dixital que mostra aos produtores con contacto directo cos clientes.
- Promoción de produtos do campo español baseados na dieta mediterránea e ferramentas de contacto directo entre provedor-produtor e cliente, facendo máis sostible a distribución.
- Poñer a disposición de ambos sectores unha plataforma dixital gratuíta de contacto directo entre eles para a compra e venda de produtos ( https://app.goagrochef.com/ ) Identificación de barreiras e facilitadores dixitais en ambos os dous extremos da cadea de valor
Información de contacto
clientes@aplusmk.com
Coordinadores
- A PLUS FIELD MARKETING
- S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA
- S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)
Beneficiarios
- A PLUS FIELD MARKETING
- S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA
- S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)