
AGROCHEF Talde Operatiboa: tokiko merkatuetan eta banaketa-kanal laburretan sustatzeko plataforma digitala, ekoizle talde eta erakundeak eta lanbide arteko erakundeak
- Mota Talde operatiboa
- Exekuzioa 2021 -2023
- Esleitutako Aurrekontua 446.440,46 €
- Eremua Supraautonómico
- Autonomia-erkidegoa Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Finantza-iturri nagusia PEPAC 2014-2020
- Proiektuaren webgunea https://goagrochef.com/
Azalpena
Nekazaritza eta abeltzaintzako ekoizle txikiek ostalaritza eta ostalaritza sektorean ekoitzitako elikagaiak merkaturatzeko zuzeneko marketin prozesuen teknologia-transferentzia eta digitalizazioa.
Helburuak
- Ekoizpen sektorean eta Horeca kanalean jasangarritasuna areagotzea
- “Ingurumen eta Klima Aztarna” murriztea, marketin-kanal laburrak sustatuz
- Marketin eta publizitate estrategiak hobetzea ekoizle txiki ahulenentzat eta Horeca kanaleko establezimendu txikientzat
- Elikagaien kontsumo iraunkorra sustatu eta dieta osasuntsu eta jasangarrietarako trantsizioa erraztea
- Proiektuan parte hartzen duten Horeca establezimenduetako bezeroen azken kontsumitzailearen asebetetze-maila zehazteko informazio-sistema anonimoak ezartzea.
- Ekoizle txiki eta ertainen eta banakako ostalaritza-establezimenduen digitalizazioan laguntzea
Results
- Ekoizleentzako plataforma digitala eta Horeca kanala hornitzea, ekoizle txiki eta ertainen eta Horeca establezimenduen arteko harreman zuzena errazteko.
- Hornitzaile eta bezeroaren arteko harreman zuzena ezartzea tokiko produktuak bilatzeko aukerarekin edo, halakorik ezean, bitartekaririk gabe bidalketa zuzena.
- Horeca kanalaren eskura dagoen "Sabe a Más" zigiluaren sorrera eta bezeroekin harreman zuzena duten ekoizleak erakusten dituen plataforma digitala.
- Dieta mediterraneoan oinarritutako Espainiako nekazaritza produktuen sustapena eta hornitzaileen, ekoizleen eta bezeroen arteko zuzeneko harremanetarako tresnak sustatzea, banaketa jasangarriagoa eginez.
- Bi sektoreei doako plataforma digital bat eskaintzea produktuak erosteko eta saltzeko bien arteko harreman zuzena izateko (https://app.goagrochef.com/)
- Balio-katearen bi muturretako oztopo digitalak eta ahalbidetzaileak identifikatzea
Harremanetarako informazioa
- Koordinatzailea/entitatearen izena: APLUSMK
- Koordinatzailearen/entitatearen helbide elektronikoa: clientes@aplusmk.com
Onuradunak
- A PLUS FIELD MARKETING S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)