Skip to main content
AGROCHEF

AGROCHEF Talde Operatiboa: Tokiko merkatuetan eta banaketa-kanal laburretan, ekoizle-talde eta -erakundeetan eta lanbide arteko erakundeetan sustapenerako plataforma digitala

  • Mota Talde operatiboa
  • Egoera Bete
  • Exekuzioa 2021 -2023
  • Esleitutako Aurrekontua 446.440,46 €
  • Eremua Supraautonómico
  • Autonomia-erkidegoa Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
  • Finantza-iturri nagusia 2014-2020ko NPB
Azalpena

Ostalaritza eta sukaldaritza sektore nazionaleko nekazaritza eta abeltzaintzako ekoizle txikiek ekoitzitako elikagaiak merkaturatzeko teknologiaren transferentzia eta zuzeneko merkaturatze prozesuen digitalizazioa.

Helburuak
  • Iraunkortasuna handitzea ekoizpen sektorean eta Horeca kanalean
  • "Ingurumen eta klima aztarna" murriztea merkaturatze-kanal laburrak sustatuz
  • Hobetu marketin eta publizitate estrategiak ekoizle txiki ahulenentzat eta Horeca kanaleko establezimendu txikientzat.
  • Elikagaien kontsumo jasangarria sustatzea eta dieta osasungarri eta jasangarrietarako trantsizioa erraztea
  • Proiektuan parte hartzen duten Horeca establezimenduetako bezero, azken kontsumitzailearen, gogobetetasun maila zehazteko informazio sistema anonimoak ezartzea.
  • Ekoizle txiki eta ertainen eta ostalaritza-establezimendu indibidualen digitalizazioan lagundu
Results
  • Ekoizleentzako plataforma digital bat eta Horeca kanala eskaintzea, ekoizle txiki eta ertainen eta Horeca establezimenduen arteko harreman zuzena errazteko.
  • Hornitzailearen eta bezeroaren arteko zuzeneko harremana ezartzea, tokiko produktuak bilatzeko aukerarekin edo, hori ezean, bitartekaririk gabeko zuzeneko bidalketarekin.
  • "Sabe a Más" zigilua sortzea Horeca kanalerako eskuragarri, eta bezeroekin zuzeneko harremana duten ekoizleak erakusteko plataforma digital bat.
  • Mediterraneoko dieta oinarri duten Espainiako nekazaritza-produktuen sustapena eta hornitzaileen, ekoizleen eta bezeroen arteko zuzeneko harremanerako tresnak, banaketa jasangarriagoa eginez.
  • Bi sektoreei doako plataforma digital bat eskaintzea, produktuak erosteko eta saltzeko haien arteko harreman zuzena ahalbidetzeko (https://app.goagrochef.com/)
  • Balio-katearen bi muturretan oztopo eta gaitzaile digitalak identifikatzea
Harremanetarako informazioa
  • Koordinatzailearen/erakundearen izena: APLUSMK
  • Koordinatzailearen/erakundearen helbide elektronikoa: clientes@aplusmk.com
Onuradunak
  • A PLUS FIELD MARKETING S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)