Tokiko merkatuetan eta banaketa-zirkuitu laburretan, ekoizle taldeetan eta erakundeetan eta lanbide arteko erakundeetan sustatzeko plataforma digitala.
- Mota Grupo operativo
- Egoera Bete
- Exekuzioa 2021 -2023
- Esleitutako Aurrekontua 446.440,46 €
- Eremua Supraautonómico
- Autonomia-erkidegoa Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Finantza-iturri nagusia PEPAC 2014-2020
- Proiektuaren webgunea https://eu-cap-network.ec.europa.eu/projects/digital-platform-promotion-local-m…
Azalpena
Nekazaritza eta abeltzaintzako ekoizle txikiek ostalaritza eta ostalaritza sektorean ekoitzitako elikagaiak merkaturatzeko zuzeneko marketin prozesuen teknologia-transferentzia eta digitalizazioa.
Helburuak
- Ekoizpen sektorean eta Horeca kanalean jasangarritasuna areagotzea.
- "Ingurumen eta Klima Aztarna" murriztea marketin-zirkuitu laburren aldeko apustua eginez.
- Marketin eta publizitate estrategiak hobetzea ekoizle txiki ahulenentzat eta Horeca kanaleko establezimendu txikientzat.
- Elikagaien kontsumo iraunkorra sustatu eta dieta osasuntsu eta jasangarrietarako aldaketa erraztea.
- Proiektuan murgilduta dauden Horeca establezimenduen bezeroaren azken kontsumitzailearen asebetetze maila ezagutzeko informazio sistema anonimoak ezartzea.
- Ekoizle txiki eta ertainen eta jatetxe-establezimendu indibidualizatuen digitalizazioan laguntzea
Results
- Plataforma digital bat ematea ekoizleei eta Horeca kanalari, ekoizle txiki eta ertainen eta Horeca establezimenduen arteko harreman zuzena sustatzeko.
- Hornitzaile eta bezeroaren arteko harreman zuzena ezartzea tokiko produktuak bilatzeko aukerarekin edo, halakorik ezean, bitartekaririk gabe bidalketa zuzena.
- Horeca kanalaren eskura dagoen “Sabe a Más” zigilua sortzea eta bezeroekin harreman zuzena duten ekoizleak erakusten dituen plataforma digitala.
- Dieta mediterraneoan oinarritutako Espainiako landa-produktuen sustapena eta hornitzaile-ekoizle eta bezeroaren arteko zuzeneko harremanetarako tresnak sustatzea, banaketa jasangarriagoa eginez.
- Bi sektoreen eskura produktuak erosteko eta saltzeko bien arteko harreman zuzena izateko doako plataforma digital bat jartzea ( https://app.goagrochef.com/ ) Balio katearen bi muturretako oztopoak eta bideratzaile digitalak identifikatzea.
Harremanetarako informazioa
clients@aplusmk.com
Koordinatzaileak
- A PLUS FIELD MARKETING
- S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA
- S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)
Onuradunak
- A PLUS FIELD MARKETING
- S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA
- S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)