Skip to main content
AGROCHEF

AGROCHEF Talde Operatiboa: tokiko merkatuetan eta banaketa-kanal laburretan sustatzeko plataforma digitala, ekoizle talde eta erakundeak eta lanbide arteko erakundeak

  • Mota Talde operatiboa
  • Exekuzioa 2021 -2023
  • Esleitutako Aurrekontua 446.440,46 €
  • Eremua Supraautonómico
  • Autonomia-erkidegoa Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
  • Finantza-iturri nagusia PEPAC 2014-2020
  • Proiektuaren webgunea https://goagrochef.com/
Azalpena

Nekazaritza eta abeltzaintzako ekoizle txikiek ostalaritza eta ostalaritza sektorean ekoitzitako elikagaiak merkaturatzeko zuzeneko marketin prozesuen teknologia-transferentzia eta digitalizazioa.

Helburuak
  • Ekoizpen sektorean eta Horeca kanalean jasangarritasuna areagotzea
  • “Ingurumen eta Klima Aztarna” murriztea, marketin-kanal laburrak sustatuz
  • Marketin eta publizitate estrategiak hobetzea ekoizle txiki ahulenentzat eta Horeca kanaleko establezimendu txikientzat
  • Elikagaien kontsumo iraunkorra sustatu eta dieta osasuntsu eta jasangarrietarako trantsizioa erraztea
  • Proiektuan parte hartzen duten Horeca establezimenduetako bezeroen azken kontsumitzailearen asebetetze-maila zehazteko informazio-sistema anonimoak ezartzea.
  • Ekoizle txiki eta ertainen eta banakako ostalaritza-establezimenduen digitalizazioan laguntzea
Results
  • Ekoizleentzako plataforma digitala eta Horeca kanala hornitzea, ekoizle txiki eta ertainen eta Horeca establezimenduen arteko harreman zuzena errazteko.
  • Hornitzaile eta bezeroaren arteko harreman zuzena ezartzea tokiko produktuak bilatzeko aukerarekin edo, halakorik ezean, bitartekaririk gabe bidalketa zuzena.
  • Horeca kanalaren eskura dagoen "Sabe a Más" zigiluaren sorrera eta bezeroekin harreman zuzena duten ekoizleak erakusten dituen plataforma digitala.
  • Dieta mediterraneoan oinarritutako Espainiako nekazaritza produktuen sustapena eta hornitzaileen, ekoizleen eta bezeroen arteko zuzeneko harremanetarako tresnak sustatzea, banaketa jasangarriagoa eginez.
  • Bi sektoreei doako plataforma digital bat eskaintzea produktuak erosteko eta saltzeko bien arteko harreman zuzena izateko (https://app.goagrochef.com/)
  • Balio-katearen bi muturretako oztopo digitalak eta ahalbidetzaileak identifikatzea
Harremanetarako informazioa
  • Koordinatzailea/entitatearen izena: APLUSMK
  • Koordinatzailearen/entitatearen helbide elektronikoa: clientes@aplusmk.com
Onuradunak
  • A PLUS FIELD MARKETING S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)