AGROCHEF Talde Operatiboa: Tokiko merkatuetan eta banaketa-kanal laburretan, ekoizle-talde eta -erakundeetan eta lanbide arteko erakundeetan sustapenerako plataforma digitala
- Mota Talde operatiboa
- Egoera Bete
- Exekuzioa 2021 -2023
- Esleitutako Aurrekontua 446.440,46 €
- Eremua Supraautonómico
- Autonomia-erkidegoa Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Finantza-iturri nagusia 2014-2020ko NPB
Azalpena
Ostalaritza eta sukaldaritza sektore nazionaleko nekazaritza eta abeltzaintzako ekoizle txikiek ekoitzitako elikagaiak merkaturatzeko teknologiaren transferentzia eta zuzeneko merkaturatze prozesuen digitalizazioa.
Helburuak
- Iraunkortasuna handitzea ekoizpen sektorean eta Horeca kanalean
- "Ingurumen eta klima aztarna" murriztea merkaturatze-kanal laburrak sustatuz
- Hobetu marketin eta publizitate estrategiak ekoizle txiki ahulenentzat eta Horeca kanaleko establezimendu txikientzat.
- Elikagaien kontsumo jasangarria sustatzea eta dieta osasungarri eta jasangarrietarako trantsizioa erraztea
- Proiektuan parte hartzen duten Horeca establezimenduetako bezero, azken kontsumitzailearen, gogobetetasun maila zehazteko informazio sistema anonimoak ezartzea.
- Ekoizle txiki eta ertainen eta ostalaritza-establezimendu indibidualen digitalizazioan lagundu
Results
- Ekoizleentzako plataforma digital bat eta Horeca kanala eskaintzea, ekoizle txiki eta ertainen eta Horeca establezimenduen arteko harreman zuzena errazteko.
- Hornitzailearen eta bezeroaren arteko zuzeneko harremana ezartzea, tokiko produktuak bilatzeko aukerarekin edo, hori ezean, bitartekaririk gabeko zuzeneko bidalketarekin.
- "Sabe a Más" zigilua sortzea Horeca kanalerako eskuragarri, eta bezeroekin zuzeneko harremana duten ekoizleak erakusteko plataforma digital bat.
- Mediterraneoko dieta oinarri duten Espainiako nekazaritza-produktuen sustapena eta hornitzaileen, ekoizleen eta bezeroen arteko zuzeneko harremanerako tresnak, banaketa jasangarriagoa eginez.
- Bi sektoreei doako plataforma digital bat eskaintzea, produktuak erosteko eta saltzeko haien arteko harreman zuzena ahalbidetzeko (https://app.goagrochef.com/)
- Balio-katearen bi muturretan oztopo eta gaitzaile digitalak identifikatzea
Harremanetarako informazioa
- Koordinatzailearen/erakundearen izena: APLUSMK
- Koordinatzailearen/erakundearen helbide elektronikoa: clientes@aplusmk.com
Onuradunak
- A PLUS FIELD MARKETING S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)