Skip to main content
AGROCHEF

Tokiko merkatuetan eta banaketa-zirkuitu laburretan, ekoizle taldeetan eta erakundeetan eta lanbide arteko erakundeetan sustatzeko plataforma digitala.

  • Mota Grupo operativo
  • Egoera Bete
  • Exekuzioa 2021 -2023
  • Esleitutako Aurrekontua 446.440,46 €
  • Eremua Supraautonómico
  • Autonomia-erkidegoa Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
  • Finantza-iturri nagusia PEPAC 2014-2020
  • Proiektuaren webgunea https://eu-cap-network.ec.europa.eu/projects/digital-platform-promotion-local-m…
Azalpena

Nekazaritza eta abeltzaintzako ekoizle txikiek ostalaritza eta ostalaritza sektorean ekoitzitako elikagaiak merkaturatzeko zuzeneko marketin prozesuen teknologia-transferentzia eta digitalizazioa.

Helburuak
  • Ekoizpen sektorean eta Horeca kanalean jasangarritasuna areagotzea.
  • "Ingurumen eta Klima Aztarna" murriztea marketin-zirkuitu laburren aldeko apustua eginez.
  • Marketin eta publizitate estrategiak hobetzea ekoizle txiki ahulenentzat eta Horeca kanaleko establezimendu txikientzat.
  • Elikagaien kontsumo iraunkorra sustatu eta dieta osasuntsu eta jasangarrietarako aldaketa erraztea.
  • Proiektuan murgilduta dauden Horeca establezimenduen bezeroaren azken kontsumitzailearen asebetetze maila ezagutzeko informazio sistema anonimoak ezartzea.
  • Ekoizle txiki eta ertainen eta jatetxe-establezimendu indibidualizatuen digitalizazioan laguntzea
Results
  • Plataforma digital bat ematea ekoizleei eta Horeca kanalari, ekoizle txiki eta ertainen eta Horeca establezimenduen arteko harreman zuzena sustatzeko.
  • Hornitzaile eta bezeroaren arteko harreman zuzena ezartzea tokiko produktuak bilatzeko aukerarekin edo, halakorik ezean, bitartekaririk gabe bidalketa zuzena.
  • Horeca kanalaren eskura dagoen “Sabe a Más” zigilua sortzea eta bezeroekin harreman zuzena duten ekoizleak erakusten dituen plataforma digitala.
  • Dieta mediterraneoan oinarritutako Espainiako landa-produktuen sustapena eta hornitzaile-ekoizle eta bezeroaren arteko zuzeneko harremanetarako tresnak sustatzea, banaketa jasangarriagoa eginez.
  • Bi sektoreen eskura produktuak erosteko eta saltzeko bien arteko harreman zuzena izateko doako plataforma digital bat jartzea ( https://app.goagrochef.com/ ) Balio katearen bi muturretako oztopoak eta bideratzaile digitalak identifikatzea.
Harremanetarako informazioa
clients@aplusmk.com
Koordinatzaileak
  • A PLUS FIELD MARKETING
  • S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA
  • S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)
Onuradunak
  • A PLUS FIELD MARKETING
  • S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA
  • S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)