Plataforma digital per a promoció en mercats locals i en circuits de distribució curts, agrupacions i organitzacions de productors i organitzacions interprofessionals
- Tipus Grupo operativo
- Estat Completat
- Execució 2021 -2023
- Pressupost assignat 446.440,46 €
- Àmbit Supraautonómico
- Comunitat Autònoma Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Font principal de finançament PEPAC 2014-2020
- Web del projecte https://eu-cap-network.ec.europa.eu/projects/digital-platform-promotion-local-m…
Descripció
Transferència de tecnologia i digitalització dels processos de comercialització directa per a la comercialització dels aliments produïts per petits productors agrícoles i ramaders al sector de l'hostaleria i la restauració nacional.
Objectius
- Incrementar la sostenibilitat al sector productor i al canal Horeca.
- Reduir la “petjada ambiental i climàtica” apostant pels circuits curts de comercialització.
- Millorar les estratègies de màrqueting i publicitat per a petits productors més vulnerables i per a petits establiments del canal Horeca.
- Promoure el consum sostenible daliments i facilitar el canvi a dietes saludables i sostenibles.
- Establir sistemes anònims d'informació per conèixer el nivell de satisfacció del consumidor final, client dels establiments Horeca immersos al projecte.
- Contribuir a la digitalització del petit i mitjà productor i dels establiments de restauració individualitzats
Resultats
- Posada a disposició de productors i canal Horeca d'una plataforma digital per afavorir el contacte directe entre petit i mitjà productor i establiments Horeca.
- Establiment de contacte directe entre proveïdor i client amb possibilitat de cerca de productes de proximitat o, si no, enviament directe sense intermediaris.
- Creació de segell “Sap a Més” a disposició de canal Horeca i de plataforma digital aparador de productors amb contacte directe amb els clients.
- Promoció de productes del camp espanyol basats en la dieta mediterrània i eines per a un contacte directe entre proveïdor-productor i client, fent la distribució més sostenible.
- Posada a disposició dels dos sectors d'una plataforma digital gratuïta de contacte directe entre els mateixos per a la compra i venda de producte ( https://app.goagrochef.com/ )Identificació de barreres i facilitadors digitals als dos extrems de la cadena de valor
Informació de contacte
clientes@aplusmk.com
Coordinadors
- A PLUS FIELD MARKETING
- S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA
- S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)
Beneficiaris
- A PLUS FIELD MARKETING
- S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA
- S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)