Skip to main content
AGROCHEF

Plataforma digital per a promoció en mercats locals i en circuits de distribució curts, agrupacions i organitzacions de productors i organitzacions interprofessionals

  • Tipus Grupo operativo
  • Estat Completat
  • Execució 2021 -2023
  • Pressupost assignat 446.440,46 €
  • Àmbit Supraautonómico
  • Comunitat Autònoma Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
  • Font principal de finançament PEPAC 2014-2020
  • Web del projecte https://eu-cap-network.ec.europa.eu/projects/digital-platform-promotion-local-m…
Descripció

Transferència de tecnologia i digitalització dels processos de comercialització directa per a la comercialització dels aliments produïts per petits productors agrícoles i ramaders al sector de l'hostaleria i la restauració nacional.

Objectius
  • Incrementar la sostenibilitat al sector productor i al canal Horeca.
  • Reduir la “petjada ambiental i climàtica” apostant pels circuits curts de comercialització.
  • Millorar les estratègies de màrqueting i publicitat per a petits productors més vulnerables i per a petits establiments del canal Horeca.
  • Promoure el consum sostenible daliments i facilitar el canvi a dietes saludables i sostenibles.
  • Establir sistemes anònims d'informació per conèixer el nivell de satisfacció del consumidor final, client dels establiments Horeca immersos al projecte.
  • Contribuir a la digitalització del petit i mitjà productor i dels establiments de restauració individualitzats
Resultats
  • Posada a disposició de productors i canal Horeca d'una plataforma digital per afavorir el contacte directe entre petit i mitjà productor i establiments Horeca.
  • Establiment de contacte directe entre proveïdor i client amb possibilitat de cerca de productes de proximitat o, si no, enviament directe sense intermediaris.
  • Creació de segell “Sap a Més” a disposició de canal Horeca i de plataforma digital aparador de productors amb contacte directe amb els clients.
  • Promoció de productes del camp espanyol basats en la dieta mediterrània i eines per a un contacte directe entre proveïdor-productor i client, fent la distribució més sostenible.
  • Posada a disposició dels dos sectors d'una plataforma digital gratuïta de contacte directe entre els mateixos per a la compra i venda de producte ( https://app.goagrochef.com/ )Identificació de barreres i facilitadors digitals als dos extrems de la cadena de valor
Informació de contacte
clientes@aplusmk.com
Coordinadors
  • A PLUS FIELD MARKETING
  • S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA
  • S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)
Beneficiaris
  • A PLUS FIELD MARKETING
  • S.L.
  • ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
  • Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
  • FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
  • LONJA ONLINE ESPAÑOLA
  • S.L.
  • REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
  • UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
  • Universidad de Córdoba (UCO)