
Grup Operatiu AGROCHEF: Plataforma digital per a promoció en mercats locals i en circuits de distribució curts, agrupacions i organitzacions de productors i organitzacions interprofessionals
- Tipus Grup operatiu
- Execució 2021 -2023
- Pressupost assignat 446.440,46 €
- Àmbit Supraautonómico
- Comunitat Autònoma Andalucía; Balears, Illes; Castilla - La Mancha; Cataluña; Comunitat Valenciana; Madrid, Comunidad de; Murcia, Región de; Navarra, Comunidad Foral de
- Font principal de finançament PEPAC 2014-2020
- Web del projecte https://goagrochef.com/
Descripció
Transferència de tecnologia i digitalització dels processos de comercialització directa per a la comercialització dels aliments produïts per petits productors agrícoles i ramaders al sector de l'hostaleria i la restauració nacional.
Objectius
- Incrementar la sostenibilitat al sector productor i al canal Horeca
- Reduir la “petjada ambiental i climàtica” apostant pels circuits curts de comercialització
- Millorar les estratègies de màrqueting i publicitat per a petits productors/es més vulnerables i per a petits establiments del canal Horeca
- Promoure el consum sostenible d'aliments i facilitar el canvi de dietes saludables i sostenibles
- Establir sistemes anònims d'informació per conèixer el nivell de satisfacció del consumidor final, client dels establiments Horeca immersos al projecte
- Contribuir a la digitalització del petit i mitjà productor i dels establiments de restauració individualitzats
Resultats
- Posada a disposició de productors i canal Horeca d'una plataforma digital per afavorir el contacte directe entre petit i mitjà productor i establiments Horeca
- Establiment de contacte directe entre proveïdor i client amb possibilitat de cerca de productes de proximitat o, si no, enviament directe sense intermediaris
- Creació de segell “Sap a Més” a disposició de canal Horeca i de plataforma digital aparador de productors amb contacte directe amb els clients
- Promoció de productes del camp espanyol basats en la dieta mediterrània i eines per a un contacte directe entre proveïdor-productor i client, fent la distribució més sostenible
- Posada a disposició dels dos sectors d'una plataforma digital gratuïta de contacte directe entre aquests per a la compra i venda de producte (https://app.goagrochef.com/)
- Identificació de barreres i facilitadors digitals a ambdós extrems de la cadena de valor
Informació de contacte
- Nom coordinador/entitat: APLUSMK
- Email coordinador/entitat: clientes@aplusmk.com
Beneficiaris
- A PLUS FIELD MARKETING S.L.
- ASAJA - Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores
- Federación DE AsociaciónES DE COCINEROS Y REPOSTEROS DE ESPAÑA
- FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE AsociaciónES DE GANADO SELECTO (FEAGAS)
- LONJA ONLINE ESPAÑOLA S.L.
- REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE CAZA
- UNIÓN DE CRIADORES DE TOROS DE LIDIA (UCTL)
- Universidad de Córdoba (UCO)