Desenvolvemento de ferramentas de promoción do mercado local de trufa negra (GOTUBERLABEL)
- Tipo Grupo operativo
- Execución 2022 -2025
- Orzamento asignado 395.340,37 €
- Ámbito Supraautonómico
- Comunidade Autónoma Castilla y León; Cataluña; Madrid, Comunidad de
- Fonte principal de financiamento PEPAC 2014-2020
- Páxina web do proxecto https://tuberlabel.es/
Descrición
TUBER LABEL promove o fortalecemento da cadea de valor do sector da trufa española, en especial do comercio local, actuando sobre aspectos que o propio sector identificou como debilidades, pero que cunha estratexia de reorientación poden converterse en oportunidades.
Obxectivos
- Identificar o perfil dos consumidores de trufa negra e ampliar o consumo a novos segmentos de mercado.
- Incorporación de valor engadido a través da diferenciación da trufa negra, favorecendo o seu posicionamento nos mercados e comercialización directa por parte do produtor.
Resultados
- Xeración dun ecosistema socioeconómico e tecnocultural para o sector, homologación de estándares ou criterios de calidade para a comercialización da trufa negra por parte do produtor primario e desenvolvemento de mercados piloto como exemplo para a súa implantación noutras zonas produtoras de trufa negra, contribuíndo á comercialización local.
- Co-creación dunha Smart Label para trufa negra.
Información de contacto
- Denominación do coordinador/entidade: CESEFOR
- Correo electrónico coordinador/entidade: raquel.puntero@cesefor.com
Colaboradores
- Associació de Productores de Tòfona de Catalunya
- Asociación Forestal de Truficultores de Soria (ATRUSORIA)
Beneficiarios
- Fundación Centro de Servicios y Promoción Forestal y de su Industria de Castilla y León (CESEFOR)
- Arotz Foods S.A.
- Federación de Asociaciones Forestales de Castilla y León (FAFCYLE)
- Federación Española de Empresarios de Setas y Trufas (FETRUSE)
- Asociación para la Certificación Española Forestal (PEFC España)
Subcontratado
- Consorci Centre de Ciència i TecnologiaForestal de Catalunya (CTFC)