Grupo Operativo TUBERLABEL: Desenvolvemento de ferramentas de promoción do mercado local de trufa negra
- Tipo Grupo operativo
- Execución 2022 -2025
- Orzamento asignado 395.340,37 €
- Ámbito Supraautonómico
- Comunidade Autónoma Castilla y León; Cataluña; Madrid, Comunidad de
- Fonte principal de financiamento PEPAC 2014-2020
- Páxina web do proxecto https://tuberlabel.es/
Descrición
TUBER LABEL promove o fortalecemento da cadea de valor do sector da trufa española, especialmente o comercio local, abordando cuestións que o propio sector identificou como debilidades pero que, cunha estratexia de reorientación, poden converterse en oportunidades.
Obxectivos
- Identificar o perfil dos consumidores de trufa negra e ampliar o consumo a novos segmentos de mercado.
- Incorporando valor engadido a través da diferenciación da trufa negra, potenciando o seu posicionamento no mercado e comercialización directa por parte dos produtores.
Resultados
- Creación dun ecosistema socioeconómico e tecnocultural para o sector, homologación de estándares de calidade ou criterios de comercialización da trufa negra por parte dos produtores primarios, e desenvolvemento de mercados piloto como exemplos para a súa implantación noutras zonas produtoras de trufa negra, contribuíndo á comercialización local.
- Co-creación dunha Smart Label para trufas negras.
Información de contacto
- Denominación do coordinador/entidade: CESEFOR
- Correo electrónico coordinador/entidade: raquel.puntero@cesefor.com
Colaboradores
- Associació de Productores de Tòfona de Catalunya
- Asociación Forestal de Truficultores de Soria (ATRUSORIA)
Beneficiarios
- Fundación Centro de Servicios y Promoción Forestal y de su Industria de Castilla y León (CESEFOR)
- Arotz Foods S.A.
- Federación de Asociaciones Forestales de Castilla y León (FAFCYLE)
- Federación Española de Empresarios de Setas y Trufas (FETRUSE)
- Asociación para la Certificación Española Forestal (PEFC España)
Subcontratado
- Consorci Centre de Ciència i TecnologiaForestal de Catalunya (CTFC)