Proxecto da Fundación Biodiversidade: REDconect@BIO
- Tipo Proxecto
- Execución 2017 -2018
- Ámbito Europeo
- Fonte principal de financiamento Fondo Social Europeo (FSE)
- Páxina web do proxecto Web del Proyecto
O desenvolvemento do consumo interno de alimentos ecolóxicos é crucial en moitos sentidos. Historicamente, os produtos ecolóxicos estiveron destinados ao mercado exterior, pero este mercado flutúa e non todas as empresas poden acceder a el. Tamén cómpre sinalar que existe unha crecente demanda entre os consumidores nacionais que aínda non está satisfeita. Promover este desenvolvemento garantiría o futuro das empresas verdes, especialmente das pemes e micropemes, fortalecendo o tecido empresarial verde e o desenvolvemento rural.
A formación levarase a cabo a través de 4 cursos mixtos. A fase da plataforma de aprendizaxe virtual facilitará a adquisición de coñecementos que, na fase presencial, se desenvolverán mediante dinámicas que fomentarán a participación, a posta en práctica do aprendido e o intercambio de experiencias.
Promover o consumo interno de alimentos ecolóxicos en España mediante a mellora da formación dos empregados das empresas ecolóxicas en innovación, emprendemento e mercadotecnia, e mediante a posta en marcha de ecomercados.
- Asociación valor ecológico CAAE Ecovalia