Skip to main content
GO Elocal HUB

GO Elocal HUB: Bezeroaren esperientziara bideratutako berrikuntza teknologiko digitalak abeltzaintza estentsibo tradizionalaren lehiakortasun komertziala hobetzeko eta banaketa-zirkuitu laburrak sustatzeko.

  • Mota Grupo operativo
  • Egoera Abian
  • Exekuzioa 2024 -2027
  • Eremua Supraautonómico
  • Autonomia-erkidegoa Castilla y León; Extremadura; Madrid, Comunidad de
  • Finantza-iturri nagusia PEPAC 2023-2027
Abstract
Sarbide irekiko eta askeko marketplace moduko sareko salmenta-kanal labur baten diseinua eta ezarpena, non HORECAko kontsumitzaileak eta B2B-k zuzenean erlaziona ditzaketen %100 bertako arrazako operadoreekin, "denda birtualen" bidez, kudeatzen duen e-plataforma digitala merkatuko bezeroaren esperientzia eta, QR kodeetan oinarritutako omnikanal protokolo baten bidez, kanal tradizionala sareko munduan sartzen du, bezeroari jatorrizko abereak erakusteko eta ezaugarri garrantzitsu batzuen interpretazio adimentsu bat egiteko. erosketa-prozesua eta kontsumitzaileen lehentasunen eraketa (animalien ongizatearen adierazleak, estentsifikazioa, etab.). Horrez gain, plataformari bezeroekiko harremanak kudeatzeko (CRM) tresna bat eskaintzea, marketina automatizatu (merkataritza soziala, pankartak, etab.) hiru fasetan -aurreko salmenta, salmenta, salmenta ostekoa-, benchmarking lehiakorrean oinarritutako omnikanaleko tresna. eta erosketa-lehentasunen aldaketak, eta ereduaren jarduera kuantitatiboki eta kualitatiboki ebaluatzea ahalbidetzen duten adierazleak (KPI), negozioa kontrolatu eta kudeatu ahal izateko.
Azalpena

Proiektuaren lorpenarekin, merkataritza elektronikoko aplikazio bat jarriko da martxan, %100 bertako arrazako logotipoa duten produktuentzat, ikusmen artifizialean oinarritutako kontsumitzaileentzako informazio-sistema eta kontrol- eta kudeaketa-sistema bidezko bezeroen esperientziara bideratuta QR kodeak.

Testuinguruko deskribapena

Digitalizazioak aukera eskaintzen du kanal labur eta merkataritza elektronikoko negozio-erronka horietako batzuei aurre egiteko eta Espainian abeltzaintza estentsiboaren eraginkortasuna eta iraunkortasuna hobetzeko baliabideen kudeaketa, animalien osasuna, eraginkortasuna eta errentagarritasuna hobetuz.

Helburuak

Merkataritza elektronikoko plataforma digital bat garatzea, bezeroaren esperientzia lineako salmenta-kanal labur batean kudeatzen duena merkatu moduan, adimen eta ikusmen artifizialaren (AI) algoritmoetan oinarrituta. Digitalizazioak erronka horietako batzuei aurre egiteko eta Espainian abeltzaintza estentsiboaren eraginkortasuna eta iraunkortasuna hobetzeko aukerak eskaintzen ditu, baliabideen kudeaketa, animalien osasuna, eraginkortasuna eta errentagarritasuna hobetuz.

Results
  1. Proiektuaren irteerak erabiltzaile potentzial gisa Espainian dauden tokiko arrazak dituzten abeltzainen multzoa dute, 2021ean 94.000 baino gehiago ziren (ARCA, 2022). Era berean, kontuan hartu behar dugu ikusmen artifizialean oinarritutako kontsumitzaileen informazio sistema egokitzapen tekniko txikiekin abeltzaintza estentsiboko mota guztietara hel litekeela, beraz, berrikuntza zehatz honen erabiltzaile potentzialak 500.000 enpresa izan daitezke (MAPA, 2021). Uste dugu bi abeltzaintzatik batek plataforma digitala hartuko duela proiektua amaitzean.
Harremanetarako informazioa
  • Koordinatzailearen izena: HAUTATUTAKO ABELTZAINTZA ELKARTEEN ESPAINIAKO ERREGE FEDERAZIOA (RFEAGAS)
  • Posta helbidea: C/ CASTELLÓ, 45-2º IZDA, 280001. Madril
  • Koordinatzailearen helbide elektronikoa: juanmaria.gallardo@rfeagas.es
  • Telefonoa: 915759763
Koordinatzaileak
  • Real Federación Española de Asociaciones de Ganado Selecto (RFEAGAS)
Kolaboratzaileak
  • ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CRIADORES DE CERDO IBÉRICO (ACERIBER)
  • ASOCIACIÓN NACIONAL DE CRIADORES DE GANADO MERINO
  • ASOCIACIÓN GANECA - AMIGOS DE LA GALLINA CASTELLANA NEGRA
  • REAL ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CRIADORES DE GANADO VACUNO SELECTO DE RAZA AVILEÑA-NEGRA IBÉRICA (RAEANI)
Onuradunak
  • Real Federación Española de Asociaciones de Ganado Selecto (RFEAGAS)