Ir o contido principal

Grupo Operativo Pegada Social: Fidelización e valor engadido para o comercio de froitas e hortalizas

  • Tipo Grupo operativo
  • Execución 2019
  • Orzamento asignado 8.877.649,00 €
  • Ámbito Autonómico
  • Comunidade Autónoma Murcia, Región de
  • Fonte principal de financiamento PEPAC 2014-2020
  • Páxina web do proxecto https://agrum.es/
Descrición

O proxecto 'Pegada Social' do Grupo Operativo permitirá a calquera produtor ou comercializador da Rexión de Murcia, a través dun innovador sistema informático baseado na nube, conectarse directamente co consumidor final e abrir unha canle bidireccional que, por unha banda, ofreza ao consumidor información valiosa sobre as características do produto, sistema de produción, trazabilidade, etc para tomar mellores decisións sobre as súas producións.

Resultados

O que pretende o grupo operativo con esta demostración da ferramenta é que os produtores agroalimentarios que utilicen a plataforma obteñan datos sobre os gustos e preferencias dos consumidores. Isto facilita o posicionamento no mercado grazas ao recoñecemento da marca e á fidelización do consumidor final. Ao mesmo tempo, os clientes recibirán máis información sobre os produtos que consumen, onde se cultivan, o seu valor nutricional, etc. a) Aumento do coñecemento das preferencias e gustos dos consumidores. b) Incremento do recoñecemento da marca. c) Fidelización e captación de clientes. d) Aumento das vendas. e) Realizar melloras nos sistemas da empresa a todos os niveis utilizando a información obtida de enquisas centradas na satisfacción do cliente.

Información de contacto
  • Coordinador/nome da entidade: Arturo Soler López
  • Correo electrónico coordinador/entidade: soler.arturo@gmail.com