Ir o contido principal
erasmus 3

Proxecto Erasmus+: Vivir nunha zona rural

  • Tipo Proxecto
  • Estado Cheo
  • Execución 2020 -2022
  • Orzamento asignado 117.428,00 €
  • Ámbito Europeo
  • Comunidade Autónoma Cataluña
  • Fonte principal de financiamento Erasmus+
Descrición

Este proxecto nace coa intención de motivar o noso alumnado a valorar o medio rural onde vive, defender a sustentabilidade ambiental e promover os seus produtos locais. Polo tanto, catro escolas de Francia, Portugal, Eslovaquia e España con formación semellante decidiron colaborar.

Descrición das actividades

As actividades incluirán:

  • Visita negocios locais, como muíños de olivas, plantas de procesamento de froitas e granxas, para coñecer todos os procesos de fabricación, produción e distribución.
  • aprende a cociñar pratos tradicionais con produtos locais seguindo algunhas receitas.
  • realizar excursións para explorar a contorna e aprender sobre a biodiversidade e a súa conservación.
  • realizar actividades deportivas ao aire libre.
  • intercambiar correos electrónicos, vídeos, presentacións e crear libros electrónicos con toda a información, empregando ferramentas TIC como Twinspace para desenvolver habilidades estratéxicas.
  • crear carteis en liña para promover a protección ambiental.

Os resultados do seu traballo difundiranse a través de plataformas de redes sociais como Twinspace e outras plataformas. O ensino intercurricular que emprega o inglés en máis dunha materia axudará ao alumnado a conectar coñecementos de diferentes materias. Mellorarás as habilidades dixitais e lingüísticas necesarias para a colaboración e o desenvolvemento profesional.

Cada centro educativo terá un equipo de proxecto Erasmus+ composto por varios coordinadores, cada un con diferentes funcións: creadores de materiais didácticos, xestores financeiros, coordinadores de comunicación e cooperación e coordinadores de difusión e avaliación. Para unha mellor organización, crearemos unha carpeta compartida en Google Drive onde cada coordinador gardará os seus documentos. A carpeta de actividades e materiais didácticos incluirá un calendario de todas as actividades planificadas e un conxunto de follas de cálculo organizadas e listas para usar. Na carpeta de economía e xestión, usaranse follas de cálculo para controlar os gastos dos socios. No cartafol de Comunicacións e Cooperación, crearase un documento de Google Sites que servirá como sitio web global para subir toda a documentación producida durante o proxecto, así como documentos de reunións e acordos entre os socios. Twinspace e outras plataformas empregaranse para promocionar o noso proxecto ao resto do mundo. Finalmente, o coordinador/a de difusión e cooperación disporá dunha carpeta que conterá enquisas iniciais e finais para avaliar o cumprimento dos obxectivos e recoller as opinións de todos os participantes.

Obxectivos

Os nosos obxectivos son moi claros: queremos que o noso alumnado sexa consciente da riqueza das súas zonas rurais, animámolos a adoptar hábitos saudables, ambientais e sostibles, a respectar e protexer a natureza e a valorar os produtos locais. Tamén queremos axudalos a mellorar as súas habilidades dixitais mentres realizan as tarefas do proxecto, usando o inglés como lingua de comunicación. Tamén pretendemos promover a cooperación, a solidariedade e o traballo en equipo para mellorar a motivación e o compromiso do alumnado e apoiar o seu desenvolvemento de competencias clave.

Resultados

O impacto medirase en dous niveis: cuantitativo e cualitativo. O primeiro verificarase mediante enquisas e cuestionarios de avaliación. O segundo centrarase en cambiar a motivación e os niveis de autoconfianza do alumnado para que se convertan en cidadáns activos na promoción e defensa do seu contorno. O sistema de verificación e medición de resultados estará presente en cada etapa do proxecto. O impacto do proxecto será beneficioso para toda a comunidade escolar e as institucións locais.

Por unha banda, tanto o profesorado como o alumnado adquirirán un mellor dominio do inglés e mellorarán as súas habilidades en TIC e o traballo en equipo. Como docentes, teremos a oportunidade de coñecer outros sistemas escolares e, polo tanto, desenvolver os estándares pedagóxicos e didácticos dos nosos centros educativos compartindo novos métodos e técnicas de ensino. A través do traballo baseado en proxectos, buscamos axudar ao noso alumnado a ser máis creativo, independente e crítico. Isto aumentará a túa autoconfianza e a túa responsabilidade. Terán a oportunidade de facer novos amigos internacionais e coñecer mellor diferentes culturas, xeografías e situacións.

Información de contacto
  • Nome do coordinador/entidade: Instituto Julio Antonio  
  • Enderezo postal: Avenida Comarcas Catalanes, 103, 43740 Móra d'Ebre
  • Teléfono: 977400121
Coordinadores
  • Institut Julio Antonio
Colaboradores
  • Agrupamento de Escolas General Serpa Pinto de Cinfães
  • collège Marcel Pagnol
  • zs s ms dolne oresany