
Erasmus+ Proiektua: Landa Eremu batean Bizitzea
- Mota Proiektua
- Egoera Bete
- Exekuzioa 2020 -2022
- Esleitutako Aurrekontua 117.428,00 €
- Eremua Europeo
- Autonomia-erkidegoa Cataluña
- Finantza-iturri nagusia Erasmus+
Proiektu hau gure ikasleak bizi diren landa-ingurunea baloratzeko, ingurumen-iraunkortasuna defendatzeko eta bertako produktuak sustatzeko motibatzeko asmoz jaio zen. Beraz, Frantzia, Portugal, Eslovakia eta Espainiako lau eskolak, antzeko jatorrikoak, elkarlanean aritzea erabaki zuten.
Jardueren artean honako hauek egongo dira:
- Bisitatu tokiko negozioak, hala nola olibondo-errotak, fruta-prozesatzeko lantegiak eta baserriak, fabrikazio-, ekoizpen- eta banaketa-prozesu guztiak ezagutzeko.
- Ikasi errezeta batzuk jarraituz bertako produktuekin plater tradizionalak prestatzen.
- inguruak arakatzeko eta biodibertsitatea eta haren kontserbazioari buruz ikasteko txangoak egin.
- kanpoko kirol jarduerak egin.
- trukatu mezu elektronikoak, bideoak, aurkezpenak eta sortu liburu elektronikoak informazio guztiarekin, Twinspace bezalako IKT tresnak erabiliz trebetasun estrategikoak garatzeko.
- Ingurumenaren babesa sustatzeko sareko kartelak sortu.
Beren lanaren emaitzak Twinspace eta beste plataforma batzuk bezalako sare sozialen bidez zabalduko dira. Ingelesa gai bat baino gehiagotan erabiltzen duen irakaskuntza interdisciplinarioak ikasleei gai desberdinetako ezagutzak lotzen lagunduko die. Lankidetzarako eta garapen profesionalerako beharrezkoak diren trebetasun digitalak eta hizkuntza-trebetasunak hobetuko dituzu.
Eskola bakoitzak Erasmus+ proiektu-talde bat izango du, hainbat koordinatzailez osatua, bakoitza bere eginkizunekin: irakaskuntza-materialen sortzaileak, finantza-kudeatzaileak, komunikazio- eta lankidetza-koordinatzaileak, eta zabalkunde- eta ebaluazio-koordinatzaileak. Hobeto antolatzeko, Google Drive-n karpeta partekatu bat sortuko dugu, non koordinatzaile bakoitzak bere dokumentuak gordeko dituen. Jardueren eta irakaskuntza-materialen karpetak aurreikusitako jarduera guztien egutegia eta erabiltzeko prest dauden kalkulu-orri multzo antolatu bat izango ditu. Ekonomia eta kudeaketa karpetan, kalkulu-orriak erabiliko dira bazkideen gastuak kontrolatzeko. Komunikazio eta Lankidetza karpetan, Google Sites dokumentu bat sortuko da, proiektuan zehar sortutako dokumentazio guztia, baita bazkideen arteko bileren eta akordioen dokumentuak ere, igotzeko webgune global gisa balioko duena. Twinspace eta beste plataforma batzuk erabiliko dira gure proiektua mundu osora sustatzeko. Azkenik, zabalkunde eta lankidetza koordinatzaileak hasierako eta azken inkestak dituen karpeta bat izango du helburuen lorpena ebaluatzeko eta parte-hartzaile guztien iritziak biltzeko.
Gure helburuak oso argiak dira: gure ikasleek beren landa-eremuen aberastasunaz jabetzea nahi dugu, ohitura osasungarriak, ingurumenekoak eta iraunkorrak hartzera bultzatzea, natura errespetatzea eta babestea, eta tokiko produktuak baloratzea. Proiektuko zereginak burutzen dituzten bitartean beren gaitasun digitalak hobetzen ere lagundu nahi diegu, ingelesa komunikazio hizkuntza gisa erabiliz. Era berean, lankidetza, elkartasuna eta talde-lana sustatzea dugu helburu, ikasleen motibazioa eta konpromisoa hobetzeko eta gaitasun gakoen garapena laguntzeko.
Eragina bi mailatan neurtuko da: kuantitatiboa eta kualitatiboa. Lehenengoa inkesta eta ebaluazio-galdetegien bidez egiaztatuko da. Bigarrenak ikasleen motibazioa eta autokonfiantza mailak aldatzean jarriko du arreta, beren ingurunea sustatu eta defendatzeko herritar aktibo bihur daitezen. Emaitzak egiaztatzeko eta neurtzeko sistema proiektuaren etapa guztietan egongo da. Proiektuaren eragina onuragarria izango da eskola-komunitate osoarentzat eta tokiko erakundeentzat.
Alde batetik, bai irakasleek bai ikasleek ingelesa hobeto menderatuko dute eta IKT trebetasunak eta talde-lana hobetuko dituzte. Irakasle gisa, beste eskola-sistemei buruz ikasteko aukera izango dugu eta, beraz, gure eskolen estandar pedagogiko eta didaktikoak garatzeko, irakaskuntza-metodo eta teknika berriak partekatuz. Proiektuetan oinarritutako lanaren bidez, gure ikasleak sortzaileagoak, independenteagoak eta kritikoagoak izaten laguntzea bilatzen dugu. Horrek zure autokonfiantza eta erantzukizuna handituko ditu. Nazioarteko lagun berriak egiteko eta kultura, geografia eta egoera desberdinak hobeto ezagutzeko aukera izango dute.
- Koordinatzailearen/erakundearen izena: Institut Julio Antonio
- Posta helbidea: Avenida Comarcas Catalanes, 103, 43740 Móra d'Ebre
- Telefonoa: 977400121
- Institut Julio Antonio
- Agrupamento de Escolas General Serpa Pinto de Cinfães
- collège Marcel Pagnol
- zs s ms dolne oresany