Ir o contido principal

Os tres puntos máis importantes dunha empresa sostible

Data de publicación: 10/10/2022

Descrición

Nun mundo e sociedade cada vez máis axitados, a competitividade das grandes empresas xa non só se basea na súa loxística e na calidade dos produtos ou servizos. A sustentabilidade veu a determinar a elección do usuario en varias ocasións.

Tras unha enquisa realizada por PwC a un total de máis de 30.000 persoas en todo o mundo, comprobouse que máis do 60% priorizou as políticas ambientais ou de sustentabilidade á hora de elixir unha marca.

Isto mobilizou ás grandes empresas para afrontar cada vez máis tarefas como a redución da pegada de carbono, a dixitalización ou o uso de enerxías renovables. De feito, segundo outra enquisa, nove de cada dez empresas españolas están a adoptar medidas de sustentabilidade .

Vexamos a continuación cales son algunhas das medidas máis significativas que se están a aplicar.

1. Compensación da pegada de carbono

É unha das accións de sustentabilidade máis importantes que pode adquirir unha empresa, e a que máis marca a diferenza no que respecta ao coidado do planeta e dos recursos.

A compensación da pegada de carbono inclúe varias pequenas accións , que en conxunto producen cambios reais.

Entre estas pequenas medidas atopamos, por exemplo: a substitución de parques de automoción por vehículos con motores eléctricos ou a compra de materias primas a provedores locais. De tal xeito que as distancias de transporte sexan o máis curtas posible.

Tamén se pode ir máis aló, algúns exemplos diso son: o aproveitamento de enerxías renovables incorporando placas solares ou mesmo a reforestación. Neste último exemplo, o Grupo Helios , cuxas empresas son produtoras de envases, desenvolve, xunto coas súas instalacións en Valladolid, o Bosque Helios . Unha reforestación autóctona de máis de 5.000 m2 que será capaz de absorber nada máis e nada menos que unhas 500.000 toneladas de CO2 . Sen dúbida, unha iniciativa que terá un alto impacto no coidado da ecoloxía.

2. A Economía Circular

En definitiva, a economía circular é algo que debería aplicarse a todo tipo de empresas, independentemente do seu tamaño. Dun xeito máis sinxelo, poderiamos dicir que a economía circular baséase na “reutilización” ou na “reciclaxe” , co obxectivo de que o produto non se tire, senón que se reutilice como materia prima dentro deste círculo produtivo.

A economía circular non só ten grandes beneficios para o medio ambiente , senón tamén a nivel empresarial : minimiza custos, atrae investimentos e aliñase coa Axenda 2030, entre outras moitas vantaxes.

3. Conciliación laboral, flexibilidade e dixitalización

Estas partidas xa están aplicando polo menos o 60% das grandes empresas españolas .

Neste apartado atopamos factores como o teletraballo e a flexibilidade horaria , que creceron exponencialmente durante a pandemia de 2019.

A dixitalización tamén é algo doado de implementar se aínda non se fixo, e xera moita sustentabilidade nunha empresa: reduce custos, minimiza o impacto ambiental, aumenta a produtividade, mellora a xestión interna e reforza a imaxe de marca.

Se aínda non iniciaches o proceso de conversión da túa empresa nunha verdadeiramente sostible, é o momento de comezar , xa que diso dependerá a preferencia dos teus consumidores e as túas futuras alianzas empresariais.

Novas relacionadas