Ir o contido principal

Escola de verán i2connect en Chania: Reforzo da capacidade dos futuros asesores para apoiar a innovación interactiva

Data de publicación: 04/10/2022

Descrición

A primeira Escola de Verán i2connect, co obxectivo de reforzar a capacidade dos futuros asesores rurais para apoiar a innovación interactiva, tivo lugar do 23 ao 29 de xullo de 2022 no Instituto Agronómico Mediterráneo de Chania , un dos obxectivos fundamentais do proxecto i2connect é fortalecer as habilidades, Grecia. A Universidade Agrícola de Atenas como organizadora do evento e os facilitadores da Universidade de Hohenheim , o University College de Dublín , a Universidade Széchenyi István e a Berner Fachhochschule deron a benvida a 26 estudantes de Msc e PhD de Irlanda , folletos i2connect, folletos i2connect, folletos i2connect, Folletos i2connect, folletos i2connect, universidades serbias , belgas , suecas , alemás e gregas .

Esta interesante mestura de participantes asistiron a un curso de formación cheo de actividades . O curso abordou temas e conceptos cruciais para realizar traballos de asesoramento no marco das redes de innovación , como, por exemplo, a facilitación de procesos interactivos e o concepto de Sistemas de Coñecemento e Innovación Agrícolas (OJO) ( ver : Táboa ). Ao longo do curso utilizáronse unha variedade de exercicios interactivos para estimular a participación activa e a creatividade dos estudantes e sensibilizalos sobre o seu papel como futuros asesores de innovación e as competencias que necesitan desenvolver para prestar con éxito os servizos de asesoramento. Os participantes tiveron a oportunidade de familiarizarse con varias ferramentas metodolóxicas , como a Espiral de Iniciativas/Innovacións e o Triángulo de Co-creación , e poñelas en práctica incluíndo unha visita a granxa ( proxecto de innovación ). Tales ferramentas son útiles tanto para asesores como para investigadores para analizar redes de innovación , identificar o papel dos actores implicados e navegar polos ecosistemas de innovación .

Táboa : Visión xeral da estrutura e dos temas tratados na primeira Escola de Verán i2connect .

Luns Martes Mércores Xoves Venres Sesións de mañá

  • Tipos de enfoques de asesoramento ,
  • O concepto AKIS
  • Espiral de innovación Procesos fríos e quentes,
  • O papel dos asesores no proceso de innovación
  • Debriefing da visita de campo e conclusión
  • Facilitación
  • introdución
  • Redes
  • O meu propio papel como asesor
  • Avaliación

Sesións de tarde

  • Chegada , Introdución ,
  • Cea
  • enfoques interactivos ,
  • Competencias dos asesores ,
  • Comunicación
  • Visita a granxa

- Preparación

- Saídas de campo

  • Exercicios de facilitación
  • Debriefing e conclusións

Os participantes gozaron dun ambiente dinámico , traballando en grupo nun ambiente inspirador e mantendo a súa enerxía elevada durante todo o adestramento , que " foi divertido " e " ao mesmo tempo interesante " . Segundo a súa avaliación da Escola de Verán , foi unha verdadeira experiencia de co-aprendizaxe ” e todas as actividades interactivas cumpriron os propósitos do curso . Os estudantes obtiveron " bo coñecemento" e "a formación foi bastante diferente do que esperaba... foi mellor deste xeito " . Na mesma liña , apuntouse que :

" Atopeime implicado en todas estas tarefas con moito máis entusiasmo e ganas do que esperaría de min . "Non só aprendín escoitando senón participando".

Fixei unha rede de xente que estuda e traballa no sector ; aprendeu acerca de enfoques de innovación ; "Usei novas ferramentas e expresei no exercicio de facilitación"

Os participantes beneficiáronse non só da súa interacción entre eles, senón tamén da orientación , inspiración e comentarios que recibiron dos formadores . En xeral, a maioría dos estudantes despídese da Escola de Verán con sentimentos entusiastas e ganas de "aprender aínda máis".

Tamén cabe destacar que no programa da escola de verán inclúense dous cursos en liña . O primeiro ( ex-ante ) serviu como un curso de iniciación á innovación interactiva e un traballo dos participantes, sendo o ex-post un evento de avaliación e traballo en rede .

Non obstante , detectáronse certas posibilidades de mellora da vindeira Escola de Verán en Hohenheim o próximo verán , o que implica a posibilidade de ampliar a súa duración . Por exemplo, o grande interese dos participantes en AKIS suxire a provisión de coñecementos máis detallados mesmo antes do curso ( presencial ). Ademais, durante a Escola de Verán débese dedicar máis tempo ao desenvolvemento de determinadas competencias , polo tanto actividades relevantes , e a visita ao campo , mentres que tamén se poden incluír máis descansos e actividades ao aire libre .

Novas relacionadas