Escola de verán i2connect en Chania: Reforzo da capacidade dos futuros asesores para apoiar a innovación interactiva
Descrición
A primeira Escola de Verán i2connect, co obxectivo de reforzar a capacidade dos futuros asesores rurais para apoiar a innovación interactiva, tivo lugar do 23 ao 29 de xullo de 2022 no Instituto Agronómico Mediterráneo de Chania , un dos obxectivos fundamentais do proxecto i2connect é fortalecer as habilidades, Grecia. A Universidade Agrícola de Atenas como organizadora do evento e os facilitadores da Universidade de Hohenheim , o University College de Dublín , a Universidade Széchenyi István e a Berner Fachhochschule deron a benvida a 26 estudantes de Msc e PhD de Irlanda , folletos i2connect, folletos i2connect, folletos i2connect, Folletos i2connect, folletos i2connect, universidades serbias , belgas , suecas , alemás e gregas .
Esta interesante mestura de participantes asistiron a un curso de formación cheo de actividades . O curso abordou temas e conceptos cruciais para realizar traballos de asesoramento no marco das redes de innovación , como, por exemplo, a facilitación de procesos interactivos e o concepto de Sistemas de Coñecemento e Innovación Agrícolas (OJO) ( ver : Táboa ). Ao longo do curso utilizáronse unha variedade de exercicios interactivos para estimular a participación activa e a creatividade dos estudantes e sensibilizalos sobre o seu papel como futuros asesores de innovación e as competencias que necesitan desenvolver para prestar con éxito os servizos de asesoramento. Os participantes tiveron a oportunidade de familiarizarse con varias ferramentas metodolóxicas , como a Espiral de Iniciativas/Innovacións e o Triángulo de Co-creación , e poñelas en práctica incluíndo unha visita a granxa ( proxecto de innovación ). Tales ferramentas son útiles tanto para asesores como para investigadores para analizar redes de innovación , identificar o papel dos actores implicados e navegar polos ecosistemas de innovación .
Táboa : Visión xeral da estrutura e dos temas tratados na primeira Escola de Verán i2connect .
Luns Martes Mércores Xoves Venres Sesións de mañá
- Tipos de enfoques de asesoramento ,
- O concepto AKIS
- Espiral de innovación Procesos fríos e quentes,
- O papel dos asesores no proceso de innovación
- Debriefing da visita de campo e conclusión
- Facilitación
- introdución
- Redes
- O meu propio papel como asesor
- Avaliación
Sesións de tarde
- Chegada , Introdución ,
- Cea
- enfoques interactivos ,
- Competencias dos asesores ,
- Comunicación
- Visita a granxa
- Preparación
- Saídas de campo
- Exercicios de facilitación
- Debriefing e conclusións
Os participantes gozaron dun ambiente dinámico , traballando en grupo nun ambiente inspirador e mantendo a súa enerxía elevada durante todo o adestramento , que " foi divertido " e " ao mesmo tempo interesante " . Segundo a súa avaliación da Escola de Verán , “ foi unha verdadeira experiencia de co-aprendizaxe ” e todas as actividades interactivas cumpriron os propósitos do curso . Os estudantes obtiveron " bo coñecemento" e "a formación foi bastante diferente do que esperaba... foi mellor deste xeito " . Na mesma liña , apuntouse que :
" Atopeime implicado en todas estas tarefas con moito máis entusiasmo e ganas do que esperaría de min . "Non só aprendín escoitando senón participando".
“ Fixei unha rede de xente que estuda e traballa no sector ; aprendeu acerca de enfoques de innovación ; "Usei novas ferramentas e expresei no exercicio de facilitación"
Os participantes beneficiáronse non só da súa interacción entre eles, senón tamén da orientación , inspiración e comentarios que recibiron dos formadores . En xeral, a maioría dos estudantes despídese da Escola de Verán con sentimentos entusiastas e ganas de "aprender aínda máis".
Tamén cabe destacar que no programa da escola de verán inclúense dous cursos en liña . O primeiro ( ex-ante ) serviu como un curso de iniciación á innovación interactiva e un traballo dos participantes, sendo o ex-post un evento de avaliación e traballo en rede .
Non obstante , detectáronse certas posibilidades de mellora da vindeira Escola de Verán en Hohenheim o próximo verán , o que implica a posibilidade de ampliar a súa duración . Por exemplo, o grande interese dos participantes en AKIS suxire a provisión de coñecementos máis detallados mesmo antes do curso ( presencial ). Ademais, durante a Escola de Verán débese dedicar máis tempo ao desenvolvemento de determinadas competencias , polo tanto actividades relevantes , e a visita ao campo , mentres que tamén se poden incluír máis descansos e actividades ao aire libre .