Ir o contido principal
BIODIVER54

Proxecto da Fundación Biodiversidade: Axentes do Cambio

Descrición

CHANGE MAKERS é unha iniciativa para apoiar a mellora da empregabilidade, dirixida principalmente a mulleres novas a través de procesos de simulación, empregando metodoloxías áxiles Lean Startup – Scrum e aprendizaxe colaborativa baseada en proxectos (economía colaborativa). O seu obxectivo é adquirir unha cualificación en auditoría especializada de cadeas de produción (economía circular 2.0) para facilitar a inserción laboral dos participantes.

CHANGE MAKERS foi deseñado para cubrir unha lagoa na implementación de programas integrais de inserción laboral especializados en desenvolvemento sostible. Estes programas identifican, forman, asesoran e apoian a mulleres novas desempregadas, complementando así as medidas vixentes nas comunidades autónomas de Galicia e Asturias. Tamén consideramos o proxecto un proxecto piloto para que en posteriores convocatorias poida converterse nun Proxecto Europeo para a cualificación da seguinte formación: Auditor Ambiental en Optimización da Cadea de Valor.

Descrición das actividades

CHANGE MAKERS está organizado en tres fases de acción (seguindo as medidas previstas na Estratexia de Emprego e Emprendemento Xuvenil):

  • FASE I: MELLORA DA INTERMEDIACIÓN. Plan de mercadotecnia e difusión que consiste en accións para atraer, por unha banda, empresas colaboradoras (82) e participantes (82).
  • FASE II: MELLORA DA EMPREGABILIDADE. Itinerario de formación integral (60 horas) con tres áreas:
  1. Cualificación innovadora no ámbito da economía circular 2.0. que combina os principios da auditoría e a calidade coa optimización da cadea de valor das organizacións (particularmente no sector agroalimentario) para mellorar o desenvolvemento económico e ambiental sostible das empresas.
  2. As metodoloxías áxiles como "Lean", "Scrum" e "Kanban" utilízanse para desenvolver a xestión de procesos e produción na cadea de valor (baseada en novas tecnoloxías) que optimizan os procesos de produción (a través da súa metodoloxía de valor engadido) e son esenciais para xestionar con competencia a cadea de valor de calquera organización.
  3. Habilidades persoais esenciais para mellorar a empregabilidade dos participantes, como: marca persoal, traballo en equipo, comunicación, etc.
  • FASE III: MELLORA DA CONTRATACIÓN. Coñecemento do mercado laboral nun contexto real (visitas a empresas): información para a realización de iniciativas en empresas que proporcionen un posto de traballo por conta allea (intraemprendemento). 20 ofertas de traballo, xa sexan autónomos ou traballadores por conta allea.