Ir o contido principal

Proxectos

Destacado do mes

Selección y clasificación de lana para la mejora de la competitividad de pequeñas explotaciones ganaderas de ovino
Grupo Operativo SEBASTIANA: Selección e clasificación da la para mellorar a competitividade das pequenas explotacións ovinas
Na actualidade, a la está considerada un subproduto e os gandeiros apenas reciben compensación por ela (0,00 a 0,40 €/animal), o que supón un custo adicional para os gandeiros polas tarefas de esquila...
Creación de una nueva cadena de valor en la producción de champiñones mediante la economía circular
Grupo Operativo CHAMPLAST: Creación dunha nova cadea de valor na produción de cogomelos a través da economía circular
Proxecto de innovación liderado por ASOCHAMP, no que tamén forman parte AIMPLAS; INGELIA e SAV, O obxectivo principal é a redución dos residuos xerados pola industria dos cogomelos (sustrato esgotado...
Grupo Operativo RETA: Red de Espacios Test Agrarios
Grupo Operativo RETA: Rede de Espazos de Ensaio Agrario
Creación, coordinación e dinamización dunha Rede de Espazos de Ensaio Agrario, co obxectivo de participar en estratexias público-privadas de innovación social para apoiar a incorporación de novos...
Solarwine
Grupo Operativo SOLARWINE: Novos sistemas agrovoltaicos para a produción de uva intelixente e sostible
Grazas ao proxecto de innovación GO SOLARWINE prevese acadar a avaliación enerxética e agronómica do sistema agrovoltaico, aumentando os beneficios económicos para a explotación.

Proxecto HEZUR EZ GEZUR:

Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Canales cortos o alternativos de comercialización, industria cárnica

Proxecto CLIMACAL: Mellora da calidade do viño e da planificación vitivinícola mediante novos modelos preditivos da calidade da uva

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Fabricación de bebidas, Viñedo

Proxecto SAGEZTIARDOA: Desenvolvemento de bebidas distintas á sidra natural que incorporen mosto de mazá e mel

Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Fabricación de bebidas, Frutales (pepita y hueso)

Proxecto SMART GAZTA: dixitalización intelixente da xestión de procesos en pequenas queixerías Idiazabal DOP, desde a experiencia de usuario ata a integración cos axentes do sector dos ecosistemas alimentarios.

Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, productos lácteos, Ovino y caprino

Proxecto PENTSUBERRI: Modificación do sistema de alimentación do gando vacún de carne no País Vasco

Alimentación animal, Canales cortos o alternativos de comercialización, Aceites y grasas, Productos de alimentación animal, bovinas

Proxecto: Deseño de oferta (prototipado) e definición dun modelo de negocio para o desenvolvemento e comercialización dunha nova gama de produtos caldos de alto valor engadido elaborados con subprodutos locais de polo e vacún que respondan ás novas tendencias do mercado.

Canales cortos o alternativos de comercialización, industria cárnica

Proxecto: Proxecto piloto para a validación dunha plataforma de xestión dixital para un Marketplace de venda e distribución de produtos agroalimentarios de produtores locais.

Canales cortos o alternativos de comercialización, Digitalización e innovación, Preparación y conservación de frutas y hortalizas

Proxecto: Deseño e definición dun modelo relacional innovador e diferencial dirixido a dar un novo servizo integrado e integral ao produtor e posicionar a GARLAN e UDAPA como empresas líderes a nivel estatal no mercado B2B e B2C da pataca.

Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, horticolas, Gestión de explotaciones

Proxecto GAZTA-ENERGY: Dixitalización e automatización de pequenas queixerías para a eficiencia, aforro e autoconsumo enerxético

Agricultura ecológica y agroecología, Bioeconomía, economía circular, valorización y gestión de subproductos, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Canales cortos o alternativos de comercialización, productos lácteos, Ovino y caprino

Proxecto LANIRINA: Impulso da cadea de valor mediante o cultivo ecolóxico de cereal na chaira alavesa

Agricultura ecológica y agroecología, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Molinería Y Almidones, Panadería y pastas alimenticias, Cereal, oleaginosas y proteaginosas
Logo GO Exportgen

Grupo Operativo EXPORTGEN: Creación dunha estrutura de comercialización e exportación de material xenético

Ganadería, Mejora genética, Mejora Genética / Conservación De Razas Autóctonas, Grupo operativo, Genética, Razas Autóctonas, Exportación/Internacionalización, Agricultura ecológica y agroecología, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Gestión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización
Logo GO WelfareCun

Grupo Operativo WELFARECUN: Novos procesos de engorde, transporte e sacrificio de coellos para mellorar o benestar animal.

Horticultura al aire libre y cultivos leñosos (incl. viticultura, olivos, frutales, ornamentales), Dinamizar zonas rurales, Garantizar un ingreso viable, Aumento de la competitividad, Reequilibrar el poder en la cadena alimentaria, Acciones de Cambio Climático, Cuidado del medio ambiente, Preservación de paisajes y biodiversidad, Apoyar al relevo generacional, Recuperación de la superficie agrícola, bajo características paisajísticas de alta diversidad, Lograr la neutralidad climática, Cunícola, Sanidad y bienestar animal, industria cárnica, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Alimentación animal, GO WELFARECUN
Logo GO climalact

Grupo Operativo CLIMALACT: Desenvolvemento de protocolos e indicadores de sustentabilidade para a marca “climalact”.

Horticultura al aire libre y cultivos leñosos (incl. viticultura, olivos, frutales, ornamentales), Dinamizar zonas rurales, Garantizar un ingreso viable, Aumento de la competitividad, Reequilibrar el poder en la cadena alimentaria, Acciones de Cambio Climático, Cuidado del medio ambiente, Preservación de paisajes y biodiversidad, Apoyar al relevo generacional, Recuperación de la superficie agrícola, bajo características paisajísticas de alta diversidad, Lograr la neutralidad climática, bovinas, industria lechera, Gesstión de explotaciones, Canales cortos o alternativos de comercialización, Energía, clima, servicios ambientales y medio ambiente, Biodiversidad, naturaleza, paisaje y gestión de tierras, Digitalización e innovación, GO CLIMALACT
Logo GO QUETUR

Grupo Operativo QUETUR: Ferramentas de innovación e formación turística para o sector dos queixos

industrias agroalimentarias, Etiquetado / Adaptación A Demandas Consumidor, Calidad diferenciada, Etiquetado, Calidad Diferenciada (Dop, Igp,Etc.), Marketing Y Etiquetado / Estudios De Mercado / Envasado / Difusión / Publicidad, Grupo operativo, Innovación, Comercialización, Calidad, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, Canales cortos o alternativos de comercialización, productos lácteos
Comida de origen, desde la aldea a casa

Grupo Operativo GAYAS: Alimentos de orixe, do pobo ao fogar

industria cárnica, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización

Grupo Operativo CACOMER: Canles curtas de comercialización

Agricultura, Otros medios de producción, Bioeconomía/Economía Circular/Proximidad, Mejoras En La Gestión Logística-Proximidad O Km0 Y Exportaciones, Grupo operativo, Canales Cortos, Tics, Gestión de explotaciones, RegadÍo, Canales cortos o alternativos de comercialización, Digitalización e innovación
TIMBERTRACK.png

Grupo Operativo TIMBERTRACK: Desenvolvemento dun sistema de etiquetaxe na cadea de subministración da madeira de Monte-Industria

Calidad diferenciada, etiquetado,trazabilidad y adaptaciones a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización
SENSOLIVE OIL: Análisis instrumental complemento al panel test.

Grupo Operativo SELAMBQ: Proxecto de Calidade de Pel de Cordeiro Español Entrefino. Mellorando a calidade da pel de cordeiro español Entrefino. Estudo das causas do descenso da calidade das peles de cordeiro entrefino e solucións aplicadas para revertela

Ovino y caprino, Gestión de explotaciones, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Canales cortos o alternativos de comercialización, Competitividad y nuevos modelos de negocio, Formación, demostración y asesoramiento

Grupo operativo CHAINWOOD: Aplicación de blockchain á cadea de subministración de madeira

forestal, Gestión Explotaciones, Gestión de explotaciones, Digitalización E Innovación De Producción/Productos, Mejoras En La Maquinaria / Innovación, Grupo operativo, Nuevas Tecnologías, Comercialización, Tzb, Digitalización e innovación, maquinarias, Canales cortos o alternativos de comercialización, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor

Grupo Operativo: Dixitalización de circuítos curtos de comercialización agroalimentaria de froitas e hortalizas

Agricultura, Otros medios de producción, Bioeconomía/Economía Circular/Proximidad, Mejoras En La Gestión Logística-Proximidad O Km0 Y Exportaciones, Grupo operativo, Gestión de explotaciones, RegadÍo, Canales cortos o alternativos de comercialización