Skip to main content

Proiektuak

Hilabeteko aipamena

Logo SmartFarmRani
SMARTFARMANI Talde Operatiboa: Doitasuneko abeltzaintza ustiategi estentsiboen iraunkortasuna eta erresilientzia areagotzeko bertako arrazako behi hazleekin.
RANI ustiategien osasun-, ugalketa- eta nutrizio-estrategien hasierako ebaluazioa eta arrazaren egungo egoeraren azterketa tekniko eta ekonomikoa. Etorkizuneko hazkuntzako behien Ugaltze Zentroko...
logo e-localhub
E-Local HUB Talde Operatiboa: Bezeroaren esperientzian oinarritutako berrikuntza teknologiko digitalak, abeltzaintza estentsibo tradizionalaren lehiakortasun komertziala hobetzeko eta banaketa zirkuitu laburrak sustatzeko.
Proiektuaren arrakastari esker, %100 arraza autoktonoaren logotipoa duten produktuentzako merkataritza elektronikoko aplikazio bat abiaraziko da, ikusmen artifizialean oinarritutako...
Selección y clasificación de lana para la mejora de la competitividad de pequeñas explotaciones ganaderas de ovino
SEBASTIANA Talde Operatiboa: Artilearen hautaketa eta sailkapena, ardi ustiategi txikien lehiakortasuna hobetzeko
Gaur egun, artilea azpiproduktutzat hartzen da eta ardi-hazleek ez dute ia ordainik jasotzen horrengatik (0,00 eurotik 0,40 euro/animalia), eta horrek kostu gehigarria suposatzen du ardi-hazleentzat...
Creación de una nueva cadena de valor en la producción de champiñones mediante la economía circular
CHAMPLAST Talde Operatiboa: Perretxikoen ekoizpenean balio kate berri bat sortzea ekonomia zirkularraren bitartez
ASOCHAMPek zuzendutako berrikuntza proiektua, AIMPLAS ere barne hartzen duena; INGELIA eta SAV, Helburu nagusia perretxikoen industriak sortzen dituen hondakinak murriztea da (substratu agortua eta...
Logo GO QUETUR

QUETUR Talde Eragilea: Gazta sektorerako berrikuntza eta turismo prestakuntza tresnak

industrias agroalimentarias, Etiquetado / Adaptación A Demandas Consumidor, Calidad diferenciada, Etiquetado, Calidad Diferenciada (Dop, Igp,Etc.), Marketing Y Etiquetado / Estudios De Mercado / Envasado / Difusión / Publicidad, Grupo operativo, Innovación, Comercialización, Calidad, Calidad diferenciada, etiquetado, trazabilidad y adaptación a las demandas del consumidor, Digitalización e innovación, Canales cortos o alternativos de comercialización, productos lácteos