Ir o contido principal

O GO e-LocalHub participará na Conferencia de Intercambio de Experiencias sobre Modelos de Negocio Agroalimentarios

Data de publicación: 17/09/2025
Comunidade Autónoma: País Vasco
Localización: Álava

Descrición

O Grupo Operativo suprarrexional e-LocalHub , coordinado pola Real Federación Española de Asociacións de Gandería Selecta (RFEAGAS) , foi convidado como relator na Xornada de Intercambio de Experiencias entre Grupos Operativos: modelos de negocio para produtos de alto valor engadido na cadea alimentaria , que se celebrará os días 23 e 24 de setembro de 2025 nas instalacións de NEIKER en Arkaute (Áraba) .

A reunión enmárcase no Ciclo de Intercambio organizado pola Rede da PAC do Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación (MAPA) , co obxectivo de promover a aprendizaxe mutua, a transferencia de coñecemento e a creación de sinerxías entre os diferentes Grupos Operativos (GGOO) da Asociación Europea para a Innovación na Produtividade e Sostibilidade Agrícolas (AEI-Agri).

Ao longo dos dous días, expertos, organizacións e proxectos innovadores de todo o país compartirán experiencias sobre modelos de negocio destinados a mellorar a produtividade, a diferenciación da calidade, a creación de valor engadido, o desenvolvemento de canles de comercialización curtas e o lanzamento de novos produtos agroalimentarios.

A participación de e-LocalHub é un recoñecemento ao seu traballo no deseño de solucións innovadoras para revitalizar as zonas rurais e fortalecer o posicionamento no mercado dos produtos que levan o logotipo 100 % de raza autóctona . A través da súa participación, o grupo busca dar a coñecer os resultados e as leccións aprendidas do proxecto, facilitar a transferencia de coñecementos e promover novas colaboracións con outras partes interesadas do sector agroalimentario.

Acerca de e-LocalHub

O innovador proxecto e-LocalHub está financiado integramente polo Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader) no marco do Plan Estratéxico da PAC de España (PEPAC) . O seu obxectivo é desenvolver innovacións tecnolóxicas dixitais centradas na experiencia do cliente , co fin de mellorar a competitividade comercial da gandería extensiva tradicional e promover os canais de distribución curtos .

Novas relacionadas