Ir o contido principal

Cursos de formación

Destacado

póster do curso
05/11/2025
EU CAP Network
Tools4CAP Academy: Integración de datos e uso de ferramentas dixitais na implementación da PAC
Un novo módulo da Tools4CAP Academy dedicado á integración de datos e ao uso de ferramentas dixitais na implementación da PAC celebrarase en liña o 5 de novembro de 2025 . Abordaranse modelos
poda
03/11/2025
IMIDRA

Enxertos e podas en viñedos

Curso presencial, 20 horas de duración. Do luns 3 de novembro ao venres 7 de novembro de 2025, na Finca El Socorro, Colmenar de Oreja. De 15:00 a 19:00. PROGRAMA Viticultura Fisioloxía da vide Tipos de enxerto de vide Escolla da variedade e do portaenxertos segundo os obxectivos de explotación Poda da vide Práctica de poda REXISTRO FICHA TÉCNICA
póster do curso
05/11/2025
FEV. Federación Española del Vino.

Ao mando da IA: entre a eficiencia e o ciberataque, só hai un clic

O/A A Federación Española do Viño (FEV) , a través do seu Centro de Dixitalización e Viño , organiza o seminario web “ Ao mando da IA: entre a eficiencia e o ciberataque, só hai un clic” o 15 de outubro de 2025 ás 10:00 h. A intelixencia artificial (IA) facilita a xestión e mellora a eficiencia nas adegas, pero tamén se converteu nunha ferramenta
póster do curso
12/11/2025
FEV. Federación Española del Vino.

Tecnoloxía loxística en almacéns: aumento da produtividade do almacén e mellora da cadea de subministración

O/A A Federación Española do Viño (FEV) , a través do seu Centro de Dixitalización e Viño , organiza o seminario web Tecnoloxía loxística en adegas: aumento da produtividade nos almacéns e mellora da cadea de subministración o 12 de novembro de 2025 ás 10:00 horas, sobre loxística dixital en adegas , dirixido a mellorar a produtividade nos almacéns
póster do curso
13/11/2025
FEV. Federación Española del Vino.

Posicionamento, publicidade e medición: os piares da estratexia dixital da túa adega

O/A A Federación Española do Viño (FEV) , a través do seu Centro de Dixitalización e Viño , organiza o seminario web "Posicionamento, publicidade e medición: os piares da estratexia dixital da túa adega" o 13 de novembro de 2025, ás 10:00 horas, centrado nas estratexias dixitais para adegas. Abordaremos como mellorar a visibilidade en liña en
póster do curso
19/11/2025
FEV. Federación Española del Vino.

O risco de confiar sen verificación: ciberseguridade na cadea de subministración

O/A A Federación Española do Viño (FEV) , a través do seu Centro de Dixitalización e Viño , organiza un seminario web o 19 de novembro de 2025, ás 10:00 horas , para afondar nos riscos de ciberseguridade na cadea de subministración do sector vitivinícola. Analizaranse as vulnerabilidades derivadas de provedores e software de terceiros, así como as
poda en árbores froiteiras
20/11/2025
IMIDRA

Xornada de demostración: técnicas de poda para árbores froiteiras

Sesión presencial de 4 horas. Xoves 20 de novembro, de 10:00 a 14:00 na Finca La Chimenea, Aranjuez, IMIDRA. Programa Introdución á poda de árbores froiteiras. Manexo de ferramentas. Formación inicial de árbores froiteiras. Mantemento e poda de árbores xa formadas. REXISTRO FICHA TÉCNICA APLICACIÓN XERAL
póster do curso
25/11/2025
FEV. Federación Española del Vino.

IA na viña: anticipa a calidade, o rendemento e as enfermidades

O/A A Federación Española do Viño (FEV) , a través do seu Centro de Dixitalización e Viño , organiza o seminario web "IA na viña: anticipando a calidade, o rendemento e as enfermidades" o 25 de novembro de 2025 ás 10:00 horas , sobre o poder preditivo da intelixencia artificial na viticultura. Presentaranse estudos de caso nos que a IA pode
póster do curso
11/12/2025
FEV. Federación Española del Vino.

Identidade dixital 360º: O caso do Marqués de Cáceres

O/A A Federación Española do Viño (FEV) , a través do seu Centro de Dixitalización e Viño , organiza un inspirador seminario web o 11 de decembro de 2025 ás 10:00 horas , no que se mostrará como Marqués de Cáceres transformou a súa identidade dixital, conseguindo novos públicos, máis vendas e unha maior conexión coa súa marca. Este estudo de caso