H2020 NextLand Proiektua: Nekazaritzarako eta basogintzarako hurrengo belaunaldiko lurzoruaren kudeaketa zerbitzuak
- Mota Proiektua
- Egoera Bete
- Exekuzioa 2020 -2023
- Esleitutako Aurrekontua 3.420.571,43 €
- Eremua Europeo
- Autonomia-erkidegoa Castilla - La Mancha; Madrid, Comunidad de
- Finantza-iturri nagusia Horizonte 2020
- Proiektuaren webgunea https://doi.org/10.3030/869520
Ikuspegi berri, holistiko eta teknologiko batek Europako nekazaritza eta basogintza baliabideen etorkizuneko iraunkortasuna bermatzen lagun dezake. Horretarako, EBk finantzatutako NextLand proiektuak 15 Lurraren behaketa zerbitzu komertzial operatibo garatuko ditu nekazaritza eta basogintzarako. Nekazariekin, baso-ekoizleekin eta agronomia edo basogintza aholkularitza enpresekin batera diseinatutako plataforma komun baten esparruan, zerbitzuek GEOSS eta Copernicus datuak eta produktuak aprobetxatu ahal izango dituzte zazpi erabilera kasutan. Oro har, proiektuak ekosistema bat sortuko du, non Europako zerbitzu hornitzaileen indarguneak erakutsiko diren goi-mailako agrobasogintza sektorearen balio-kate osoan.
Oro har, NextLand proiektuak aurrerapen nabarmenak egin ditu Europako nekazaritza eta basogintza sektoreetarako EO oinarritutako irtenbideen punta-puntakoetatik haratago, 17 makro-komertzial zerbitzu ertainentzako plataforma operatibo integral bat ezarriz, merkatuaren irismena zabaltzeko eta Europako herritarrei balio ekonomikoa, soziala eta politikoa emateko helburuak lortuz. Proiektuaren arrakasta eskaintzen diren zerbitzuen aniztasunean, egindako sustapen-jarduera zabaletan eta epe luzerako iraunkortasun komertzialerako ahaleginetan islatzen da.
Aurrera begira, NextLand ondo kokatuta dago Lurraren behaketa sektorean hazten eta berrikuntza egiten jarraitzeko, nekazaritza eta basogintza industrien aurrerapenari gehiago lagunduz.
Proiektuaren amaieran, NextLand-ek emaitza nagusi hauek ditu:
- Zerbitzu-zorroaren hedapena: NextLand-ek nekazaritza eta basogintzarekin lotutako 17 EO oinarritutako merkataritza-zerbitzu integratu ditu bere eskaintzan, sei erakunde ezberdinek eskainita.
- Parte-hartzea eta Lankidetza: Proiektuak parte-hartze aktiboa izan zuen EuroGEOSS ekimenean, Nekazaritza eta Lurzoruaren Erabilera/Lurzoruaren Estaldura ekintza-taldeetan lagunduz. Horrez gain, NextLand-ek hainbat merkatutako sei alfa erabiltzailerekin eta 11 beta erabiltzailerekin harremanetan jarri zen, eskakizunak bilduz, zerbitzuak probatuz eta etengabeko hobekuntzarako feedbacka jasoz.
- Merkatuaren garapena: NextLand-en ahaleginek salmenta-jarduera garrantzitsuak ekarri zituzten, eta horren ondorioz 600 salmenta-kontaktu, 79 azoka eta ekitaldietarako kontaktu, 20 bezero potentzial, 3 negozio-akordio eta negoziazio jarraituak lortu ziren.
- Gaitasunak sendotzea: Hainbat webinar, tailer, erakustaldi eta bilera bilateral antolatu ziren erabiltzaileen NextLand zerbitzuak erabiltzeko ezagutzak eta trebetasunak hobetzeko.
- Zerbitzuaren Balidazioa: Proiektuak zerbitzuaren fidagarritasunaren eta erabilgarritasunaren ebaluazio integralak egin zituen erabiltzaileen iritzien, inkesten eta UI/UX ebaluazioen bidez. Prozesu iteratibo honek etengabeko hobekuntza eta erabiltzaileen beharretara egokitzea bermatu zuen. Nabarmendu beharreko eragin nagusien artean hauek daude:
- Merkatuaren mobilizazioa: NextLand-ek nekazaritzan eta basogintzan Lurraren behaketan oinarritutako zerbitzuen merkatu erraldoi baten garapenean lagundu zuen, Europa osoko eragile dinamikoak inplikatuz eta erakusketa ekitaldiak antolatuz. Merkatuan oinarritutako ikuspegi honek lankidetza erraztu zuen eta NextLand erdi mailako EO produktuen hornitzaile gisa kokatu zuen.
- Negozio Ereduaren Berrikuntza: NextLand-en negozio ereduak industriaren zatikatzea gainditu zuen Europako erdi mailako EO zerbitzu hornitzaileak federatuz. Plataformak zerbitzu sorta zabala eskaintzen du prezio lehiakorretan, zerbitzu hornitzaileentzat zein azken erabiltzaileentzat toki bakarreko denda gisa kokatuz.
- Baliozkotzea eta Bereiztea: Ekitaldietan parte hartu eta salmenta-konpromisoen bidez, NextLand-ek bere balio-proposamena eta negozio-ikuspegia balioztatu zituen. Merkatu-aukerak, lehia-estrategiak eta lankidetza potentzialak identifikatu zituen hazkundea eta berrikuntza jarraituak bermatzeko.
NextLand proiektu osoan zehar, aurrerapen nabarmenak egin dira bere helburuetarako bidean. Partzuergoak zerbitzu-emate plataforma komun bat ezartzeko helburua guztiz lortu zuen, NextLand online dendak orain 17 nekazaritza eta basogintza zerbitzu komertzial integratzen baititu.
Sei hornitzaileren zerbitzu hauek Copernicus eta GEOSS datuen bilketan oinarritzen dira, alfa eta beta erabiltzaileen ekarpenekin batera garatu dira, eta etengabe fintzen dira, in situ balioztatzeko datuekin barne. Ardatz nagusietako bat nekazaritza eta basogintzako Europako merkataritza sektoreekin harremanetan jartzea izan zen, merkatu desberdinetako alfa erabiltzaileak inplikatuz zerbitzuak elkarrekin diseinatzeko eta iritzia emateko.
Europako hainbat eskualdetatik beta erabiltzaile gehigarriak hautatu ziren estaldura zabala bermatzeko. Sustapen-ahaleginen artean, erabiltzaile-eszenarioak sortzea, helburu-merkatuak identifikatzea, merkataritza-ekitaldietan parte hartzea eta komunikazio-materialekin lagundutako posta elektroniko bidezko marketin-kanpaina handi bat abiaraztea zeuden. Gaitasunak sendotzeko ahaleginen artean, webinarrak, tailerrak, aldebiko bilerak eta ekitaldi garrantzitsuetan parte hartzea zeuden.
Epe luzerako iraunkortasuna bermatzeko, helburu-merkatuak eta zerbitzu baliotsuak identifikatu ziren, prezioen estrategiak diseinatu ziren eta salmenta-aurreikuspenak gauzatu ziren. Bazkideekin izandako harremanak eta bezeroekiko etengabeko elkarrizketek NextLand-en merkatu-posizioa sendotu zuten. Ustiapen-estrategiak NextLand-en zerbitzu-zorroa eta merkatu-konpromisoa aprobetxatzea dakar arrakasta komertziala bultzatzeko, besteak beste, EO zerbitzu-hornitzaileekin etengabeko lankidetza, salmenta-ahalegin zehatzak eta negozio-ereduaren hobekuntza merkatu-dinamikara egokitzeko.
NextLand-ek EO zerbitzuen zerbitzu integral gisa duen posizioa aprobetxatu nahi du, irtenbide multzoak eta erabiltzaileen behar anitzak asetzeko eskaintza pertsonalizagarriak eskainiz.
NextLand-ek nekazaritza eta basogintzarako EO-oinarritutako zerbitzu operatiboen multzo integral bat garatzen ahalegintzen da, zerbitzu partekatuak emateko plataforma baten barruan, GEOSS eta Copernicus datu bildumak eta produktuak (hau da, Sentinel 1, 2 eta 3 irudiak eta datu meteorologikoak) aprobetxatuz, eta bereizmen handiko beste EO eta in situ datu-jario batzuk xurgatzearekin osatuz. Balio erantsiko zerbitzu hornitzaileentzat eta azken erabiltzaileentzat zerbitzu-gune bakar gisa jarduten du, behar espezifikoetara egokitutako EO zerbitzu indibidualak edo multzokatuak eskainiz. Erabiltzaile multzo zabal batekin batera sortuak, zerbitzu hauek zehaztasun handia, informazio eguneratua, eskaeraren araberako sarbide azkarra, pertsonalizazio handia eta prezio lehiakorrak lehenesten dituzte.
Zerbitzu-hornitzaileen eskaintzak merkatu ertainei eta azken erabiltzaile teknologikoki adituei erraztuz, NextLand-ek bi sektoreetako erabiltzaileen eskakizun anitzak asetzen ditu. Proiektuak EO zerbitzuen prestazioa irauli nahi du, egiaztagarria den zehaztasuna eta koherentzia azpimarratuz, aldi berean datu sasoikoen bilketa, neurrira egindako irtenbideak, EO datuak doan eskuragarri eta laguntza pertsonaleko zerbitzuak eskainiz. Prozesuen eta emaitzen fidagarritasuna eta erreproduzigarritasuna bermatuz, NextLand-ek basogintza eta nekazaritza sektoreetan erabakiak hartzea eta inplementazioa erraztea du helburu. Proiektuaren helburu nagusien artean, merkataritza-zerbitzuak elkarrekin diseinatzea, nazioarteko zerbitzuen adopzioa sustatzea merkatu bertikaletan eta epe luzerako merkataritza-iraunkortasuna bermatzea daude negozio-plan bideragarriekin. Emaitza nagusi gisa, NextLand-ek sei erakundetako nekazaritza eta basogintzarekin lotutako 17 EO merkataritza-zerbitzu integratu zituen online denda bakarrean eta operatiboan.
Proiektuak ekosistema bat sortu zuen goi-mailako nekazaritza eta basogintza sektoreen balio-kate osoan zehar Europako zerbitzu-hornitzaileen indarguneak erakusteko. NextLand-en negozio-ereduak sektorearen zatikatzea gainditzen du, Europako erdi mailako energia-zerbitzu hornitzaileak federatuz eta zerbitzu sorta zabala prezio lehiakorretan eskainiz.
NextLand-ek (Next Generation Land Management Services for Agriculture and Forestry) nekazaritza eta basogintzako erdi-mailako 15 Lurraren Behaketa (EO) zerbitzu komertzial operatiboko multzo bat garatzea du helburu, zerbitzu-emate plataforma komun baten pean. Zerbitzu multzo hau GEOSS eta Copernicus datu eta produktuetan oinarritzen da, eta bereizmen handiko beste EO eta in situ datu-jario batzuen integrazioarekin osatzen da.
Zerbitzu multzo hau tarteko zerbitzu hornitzaileekin batera diseinatuko da, hala nola agronomia edo basogintza aholkularitza enpresekin, eta nekazariekin eta baso ekoizleekin elkarreragiten duten erakundeekin, zazpi erabilera kasutan. Horrela, Europako zerbitzu hornitzaileen indarguneak erakutsiko dituen ekosistema bat sortuko da, goi-mailako agrobasogintza sektorearen balio-kate osoan.
Diseinu bateratuaren ikuspegiak eskualde bereko azken erabiltzaile talde mugatu batekin zerbitzuen garapenaren zikloa haustea du helburu, eta horrek askotan zerbitzu hornitzaile espezifiko baten beharretara egokitutako irtenbideak sortzen ditu, normalean eskualde-alborapen sendoarekin eta, beraz, beste eskualde batzuetara eskalatzea zaila dena. Ikuspegi honek zerbitzuen eskalagarritasuna bermatuko du eskala globalago batean eta, ondorioz, EO oinarritutako zerbitzuen adopzioa nabarmen handitzea espero da beheranzko hornitzaileek. Alfa eta beta erabiltzaileak zerbitzuaren diseinuan inplikatzea funtsezkoa da mundu osoko bezero potentzialentzat duen aplikagarritasuna eta fidagarritasuna hobetzeko.
Nekazaritza eta basogintza sektore sozioekonomiko garrantzitsuak dira, EBko lurzoruaren erabileraren ia % 75 hartzen baitute elkarrekin. Biak oso zaurgarriak dira klima-aldaketaren aurrean, eta energia eta ur sarrera handiak behar dituzte. Haien iraunkortasuna eta erresilientzia hobetzea, haien produktibitatea handituz, ezinbestekoa da EBko ekonomiaren, herritarren eta planetaren ongizaterako. Nekazaritza eta basogintza sektoreetarako Lurraren behaketa-zerbitzuek ekarpen garrantzitsua egiten ari dira helburu horiek lortzeko, eta zerbitzu-hornitzaileen eta zerbitzuen kopurua handitzen ari da. EBk finantzatutako NextEarth proiektuak negozio-eredu berritzaile bat sortu zuen, zerbitzu-hornitzaileak erabiltzaileekin lotuz, adopzioa eta eragina bizkortzeko.
Erabiltzaileen eszenatokiei aurre egiten dieten zerbitzu askoren baterako sorkuntza “NextLand-ek 28 zerbitzu eskaintzen ditu, guztiak Copernicus datu-bildumetan oinarrituta, besteak beste, Sentinel 1, 2 eta 3 sateliteak, baita Copernicus Klima Aldaketaren eta Atmosferaren Jarraipen zerbitzuak ere. Hainbat erabiltzaile-eszenatoki gakoren arabera multzokatzen dira, hautatutako interes-taldeekin batera sortzeko prozesu baten bidez identifikatutakoak eta nekazaritza eta basogintza sektoreen iraunkortasun-helburu nagusiak jorratzen dituztenak”, azaldu du Nuno Grosso Deimoseko proiektuaren koordinatzaileak. Hobetutako laboreen jarraipen eta errendimenduaren iragarpen zerbitzuek arazoak goiz detektatzea eta ongarritzea eta ureztatzea optimizatzea ahalbidetzen dute ingurumen-inpaktua minimizatzeko.
Ureztatze Laguntza Zerbitzuen paketeak punta-puntako teknikak eta teknologiak eskaintzen ditu uraren erabilera eraginkorragoa eta ekoizpena handitzeko. Laborantza Plangintzaren Optimizazioak laboreen laborantzarako kokapen eta baldintza optimoei buruzko aholkuak ematen ditu, lurzoruaren degradazio minimoarekin etekin handienak lortzeko. Beste pakete batzuek estres-faktoreen (izurriteak, gaixotasunak eta lehortea, adibidez) detekzio goiztiarra eta inpaktuaren murrizketa, basoen birsorkuntza eta suteen arriskuaren eta inpaktuaren ebaluazioa barne hartzen dituzte, arriskua eta inpaktua minimizatzeko zerbitzuak barne. Merkatuan oinarritutako negozio-eredu bateratua: NextLand-en zerbitzu-zerbitzu bakarrak Lurraren behaketa-zerbitzu hornitzaileei merkatuan zerbitzuak sartzea bizkortzen laguntzen die, merkatuak zabaltzen eta funtzionamendu-kostuak murrizten lagunduz.
«Azken erabiltzaileek Lurraren behaketa-zerbitzu indibidual edo multzokatuen onura jasotzen dute, oso zehatzak direnak, ia denbora errealeko informazioa ematen dutenak, pertsonalizagarriak direnak eta prezio lehiakorretan eskaintzen direnak», laburbiltzen du Grossok. Soil Essentials, nekazaritza-aholkularitza enpresa batek, zehaztasun-nekazaritzarako irtenbide integratuak eskaintzen dituenak eta NextLand-en alfa erabiltzaileak, bat dator: «Gure abantaila nagusia plataforma bakarretik Europako zerbitzu-hornitzaile onenetako batzuen zerbitzu askotara sarbide azkarra eta erraza da, kalitate handia bermatuz. Dendaren [aplikazioen programazio-interfazeak] automatizatzen du... datuen bidalketa eta gure zerbitzuetan integratzea, eta urruneko ordainketa-sistema bat onartzen du». Etorkizunera begira eta aktiboki hedatzen ari den NextLand aktiboki zabaltzen ari da bere negozio-eredua, bere zerbitzu-hornitzailea eta bezero-sarea hazten.
CONFAGRIrekin duen lankidetza adibide bat da, Portugalgo nekazaritza-kooperatiben konfederazio batekin, hainbat labore eta milaka kiderekin. Bere helburua NextLand zerbitzuak CONFAGRIko kideei sustatzea da, CONFAGRIk eskaintzen dituen aholkularitza tekniko zerbitzuen oinarria osatuz. Grossok gaineratzen du: "Nekazaritzarako edo basogintzarako Lurraren behaketa algoritmo edo aplikazio bat sortzen ari bazara eta komertzializatu nahi baduzu, NextLand-ek laguntza eskaintzen du zerbitzu-informazio eta prezio-egitura argiak dituen zerbitzu operatibo bat garatzeko. Nekazaritzarako edo basogintzarako Lurraren behaketan oinarritutako produktu fidagarriekin zure ikerketa hobetzera bideratuta bazaude, arakatu gure zerbitzu-zorroa zure emaitzen kalitatea hobetzeko". NextLand-en Lurraren behaketa zerbitzuetarako zerbitzu-gune bakarrak zerbitzu-hornitzaileen eta zerbitzu-erabiltzaileen arteko lotura errazten ari da, nekazaritzaren eta basogintzaren iraunkortasuna, erresilientzia eta produktibitatea hobetzeko.
- DEIMOS ENGENHARIA SA
- BODEMKUNDIGE DIENST VAN BELGIE
- VLAAMSE INSTELLING VOOR TECHNOLOGISCH ONDERZOEK N.V.
- ETHNIKO KENTRO EREVNAS KAI TECHNOLOGIKIS ANAPTYXIS
- VANDERSAT BV
- DEIMOS SPACE UK LIMITED
- DEIMOS ENGINEERING AND SYSTEMS SLU
- EUROPEAN FOREST INSTITUTE
- UNIVERSIDADE NOVA DE LISBOA
- DHI GRAS AS
- SCIENCE AND TECHNOLOGY AS
- TERRADUE SRL
- SOILESSENTIALS LIMITED
- DEIMOS SPACE SOCIEDAD LIMITADA UNIPERSONAL
- CORDIS proiektuaren fitxa (pdf)
- Proiektuaren webgunea eta sare sozialen paketea
- DEIMOS ENGENHARIA SAren webgunea
- VLAAMSE INSTELLING VOOR TECHNOLOGISCH ONDERZOEK NV webgunea
- ETHNIKO KENTRO EREVNAS KAI TECHNOLOGIKIS ANAPTYXIS webgunea
- EUROPAKO BASO INSTITUTUAREN webgunea
- DHI GRAS AS webgunea
- ZIENTZIA ETA TEKNOLOGIA webgune gisa
- DEIMOS SPACE PERTSONA BAKARREKIN SOZIETATE MUGATUAREN webgunea